- Ελεύθερη λωρίδα με πλάτος 5-16μ
- Χώρος επαρκής για αμφίδρομη λωρίδα
- Χαμηλή κλίση < 2,5%
- Σχετικά ευθύγραμμη (ελάχιστη ακτίνα καμπυλότητας 180μ)
- Συνδέει αεροδρόμιο και λιμάνια
- Έχει μικρό κόστος κατασκευής
Οι ποδηλατόδρομοι, μπορούν να σχεδιάζονται στη θέση παλαιών γραμμών (πχ Αθήνας Πελοποννήσου) ή να προβλέπονται παράλληλα με υφιστάμενες σε λειτουργία (πχ. Αθήνα – Πειραιάς) ή να προβλέπονται σε νέες γραμμές (πχ. νέος προαστιακός).