Result text

#Value
1Θεωρώ πως είναι μια ευκαιρία πέρα από την δημιουργία ποδηλατόδρομου, η φύτευση νέων δέντρων, παράλληλα σε αυτόν, που θα προσδίδουν πράσινο κυρίως σε περιοχές εντός λεκανοπεδίου και θα βελτιώσουν την εικόνα και το μικρόκλιμα των περιοχών
2Να υπάρχει μεγάλο πλάτος στον ποδηλατοδρόμο χωρίς μεγάλες ανηφόρες-κατηφόρες, απολύτως ομαλό οδόστρωμα χωρίς ρείθρα, ελάχιστες διασταυρώσεις με δρόμους μηχανοκίνητων οχημάτων, κάλυψη με δίκτυο τηλεφωνίας&WiFi, χωριστός πεζόδρομος, σκίαση (πχ με πέργκολες
3ασκοπο
4Είναι μια κακή επένδυση η οποία θα είναι περιορισμένης χρήσης. Για μεγάλες αποστάσεις εντός Αττικής θα εξυπηρετούσε η ανάπτυξη μέσων σταθερής τροχιάς ή βελτίωση της συγκοινωνιακής κάλυψης των υπαρχόντων μέσων μεταφοράς.
5Πρόβλεψη Στάσεων για ξεκούραση
6θα ενισχυθεί το ποδήλατο και ειδικά στους αγίους αναργύρους που διαμένω περιοχές που περνάνε οι γραμμές θα αξιοποιηθούν χώροι που δεν υπάρχει τίποτα ουσιώδες εκτός από αγριόχορτα
7θα χρειαστουν πηγες νερου, παρκακια με σκια δεντρων, κ καποιες ομορφες αρχιτεκτονικα καφετεριες
8προτιμώ η συγκεκριμένη γραμμή να ξαναγίνει μετρική γραμμή προαστιακού
9Έχω χρησιμοοιήσει παλιά σιδηροδρομική γραμμή για ποδήλατο σε άλλη χώρα (Burke-Gilman Trail, Seattle - Redmond) και ήταν θαυμάσια. Τη χρησιμοποιούσα μέσα στην πόλη για να πάω στη δουλειά μου και εκτός πόλης για να κάνω μέχρι 80 χλμ ευχάριστης βόλτας. Η γ
10Θα πρότεινα να προσέξετε το θέμα των εισόδων-εξόδων.Σχεδιάστε το σαν την αττική οδό όπου όποιος μπαίνοβγαίνει δεν ενοχλεί αυτούς που είναι ήδη μέσα.Αρκετοί θα χρησιμοποιούν τον διάδρομο και για λόγους γυμναστικής, όπου θα θέλουν να κάνουν πολλά χλμ. Ας τα
11Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως κάποιος/κάποιοι αποφάσισαν να αφήσουν αυτή την τόσο γραφική διαδρομή να ρημάξει και να καταπατηθεί (σίγουρα θέλει ταλέντο). Διαβάζοντας και το πολύ καλό σχετικό site http://users.ntua.gr/dtert/trena/ekdromes/Lavrio/ δεν μπ
12Ενδιαφέρον έργο, αλλά δεν ξέρω αν δικαιολογείται το κόστος του με βάση το πόσοι θα το χρησιμοποιήσουν. Δεν θα ήθελα να δω άλλο ένα πολυδιαφημισμένο έργο να γίνονται χορταριασμένοι κυβόλιθοι στα Μεσόγεια. Νομίζω σημαντικότερο είναι να γίνουν τοπικές στοχευ
13Το αεροδρόμιο των Σπάτων επιβαρύνει στο έπακρο την ατμόσφαιρα εντός και εκτός λέκανοπεδίου όχι τόσο λόγω της εναέριας κυκλοφορίας αλλά λόγω της υπερδιπλασιασμένης κυκλοφορίας των αυτοκινήτων από και προς αυτό και της υποτιθέμενης οικιστικής "ανάπτυξης". Τ
14σημανση,ασφαλεια και συντηρηση!
15Να προβλεπει και γραμμη για πεζους, οχι μονο για ποδηλατο
16Η παλια αυτη σιδ. γραμμη υπολογιζεται να γινει η επεκταση του Προαστιακου Σιδηροδρομου απο Κορωπι μεχρι το Λαυριο.
17Δεν το είχα κατά νου, όμως μου φαίνεται καλή προοπτική και μάλιστα δεδομένης της μεγάλης απόστασης αποτελεί μια καλή λύση, χωρίς βέβαια να αφήσουμε κάποιο άλλο κομμάτι για ποδηλατικό δίκτυο.
18Υποδομή για φούσκωμα και επισκευή ελαστικών, αστυνόμευση
19ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΩ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΟΣ Η/ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ
20Να γίνει το συντομότερο δυνατόν να προλάβουμε να την ευχαριστηθούμε σε αυτή τη ζωή!
21Καλό είναι να συνοδευεται από δεντροφύτευση στα σημεία που δεν έχουν σκιά. Ίσως μπορούμε εμείς οι ποδηλάτες να βοηθήσουμε σε αυτό.
22Nomizo tha htan poly xrisimo se kapoio shmeio ths diadromhs na yparxei stathmos pepiesmenou aera an tyxon yparxei provlhma me kapoio lastixo ,to vasiko einai na sxediastei etsi oste na mhn exei megalo leitourgiko kostos na einai autonomo kai na leitourgei
23Μενω στους Αγιους Αναργ. Το ειχα σκεφτει εδω και καιρο και μου εκανε εκπληξη που βρηκα την προταση σας! Ειναι πολυ σημαντικο επισης οτι θα μπορουμε απο Αγιους Καματερο κλπ να πηγαινουμε κατευθειαν σε σταση μετρο χωρις χρηση προαστιακου.
24Παρατηρήσαμε επιπόλαιεες και βιαστικές αναπλάσεις ( Α.Ανάργυροι) , με μόνο μια λωρίδα για ποδήλατα και μια για περπάτημα.Αποτέλεσμα την εποχή που όλοι βγαίνουμε να συνωστιζόμαστε και να γίνονται ατυχήματα .Χρειάζεται οπωσδήποτε 2 λωρίδες ( 1 για κάθε κατε
25Μακάρι να γίνει για να έχουμε ασφαλείς διαδρομές με ποδήλατο
26Έχοντας εξετάσει και δει απο κοντά ένα μέρος της διαδρομής vias-verdes στην Ισπανία, (αντίστοιχο παράδειγμα αξιοποίησης σιδηροδρομικού δικτύου προς αναψυχή), χαίρομαι που υπάρχει μία τέτοια πρόταση και θα πρέπει να διαδωθεί και να εξεταστεί σοβαρά και προ
27Θα πρέπει να διαχωριστούν σαφώς οι λωρίδες κίνησης πεζών και ποδηλάτων. Για κάποιον που κάνει το Αθήνα - Σούνιο με ποδήλατο για αναψυχή/άσκηση, θα πηγαίνει με ταχύτητα κοντά στα 25km/h (πολλές φορές και περισσότερο, ανάλογα τη μορφολογία του εδάφους). Οπ
28σύγχρονες πόλεις χωρίς ποδηλατόδρομους, δεν υπάρχουν. θέλω η πόλη μου να αποκτά σιγά σιγά τέτοια ταυτότητα και θεωρώ το συγκεκριμένο εγχείρημα σπουδαίο προς αυτή την κατεύθυνση.
29όσο το δυνατόν να μη βρίσκεται σε επαφή/παραλληλία με οδικό δίκτυο.να έχει τέτοια κατασκευή ώστε να μην εισέρχονται/να μην χρησιμοποιείται από μηχανάκια.κατασκευή ανάλογη όπως ο ποδηλ. στο πολυτεχνείο
30Μεγάλο ρόλο στην επιτυχία του εγχειρήματος θα είναι οι κόμβοι. Εάν οι ποδηλάτες περιμένουν ή δεν μπορούν να περάσουν με ασφάλεια θα χάσουν την ελκύστικότητα τους. Σίγουρα το πρόβλημα είναι δύσκολο να λυθεί, αλλά εφόσον επιτευχθεί ο στόχος της απρόσκοπτης
31μήπως με το κόστος αξιοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής δημιουργούνταν στοιχειώδεις υποδομές μέσα στην πόλη (π.χ. ποδηλατολωρίδες) με πολλαπλάσια οφέλη για τους αστικούς ποδηλάτες της Αθήνας και τη διάδοση του ποδηλάτου γενικότερα?
32Να γίνει το έργο αυτό γρήγορα ώστε να πηγαίνουμε βολτούλες με ασφάλεια και μακριά από αυτοκίνητα. Επίσης κάποιες φορές θα παίρνω και τα παιδιά μαζί.
33Η διαδρομή μα μην έχει απότομες ανηφόρες, να έχει μεγάλο πλάτος και σημεία ανεφοδιασμού με εργαλεία και νερό.
34Θα προτιμούσα η γραμμή να ξαναχρησιμοποιηθεί από τον ΟΣΕ και να εκτελούνται σιδηδρομικά δρομολόγια επάνω σε αυτή και όχι να δωθεί στους ποδηλάτες οι οποίοι είναι απειροελάχιστοι όσοι θα κάνουν ολόκληρη την διαδρομή για ένα έργο που κοστίσει εκατομμύρια γι
35Δεδομένου ότι πάρα πολλοί τουρίστες έρχονται στην Αττική με αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, θεωρώ πως είναι απαραίτητο να υπάρχουν κοντά στην γραμμή χώροι 48ωρης στάθμευσης τροχοσπίτων, ούτως ώστε να μπορούν να χρησιμοποιήσουν την γραμμή με τα ποδήλατα που συνή
36Για αρχη ενα παραδειγμα προς αποφυγη ειναι το "ποδηλατοπεζοδρομιο" που βρισκεται στην αρχη της διαδρομης Λαγονησι - καλυβια.Ομορφη κινηση αλλα καθολου βολικη.Σε αρκετα , αν οχι σε ολα τα , σημεια οπου οι δρομοι κοβουν καθετα το ποδηλατοπεζοδρομιο δεν εχει
37Πράξτε βάση τον τοπικών αναγκών και ιδιομορφίας τις περιοχής . Κάτι που πέτυχε σε μια χώρα του εξωτερικού δεν συμαίνει οτι θα τεριάζει και για την Ελλάδα . ακούστε τι έχουν να πούν σχετικές ομάδες χρηστών (πχ Podilates.gr) κθαώς έχουν γίνει με σ
38Καμία άλλη μετατροπή της γραμμής δεν είναι τόσο απαραίτητη για την περιοχή των Μεσογείων, όσο η εκδίωξη και ποινική δίωξη κάθε καταπατητή της γραμμής και η επαναλειτουργία της, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στο τμήμα Κόμβος Κορωπίου-Λιμένας Λαυρίου, σύμφωνα και με το Νέο Ρ
39Εξαιρετική ιδέα. Αν μπορούσε να μπει και ιμάντας μεταφοράς πεζών θα αποτελούσε εξαιρετική λύση για μεταφορές, που θα έδινε και ανάπτυξη πέριξ του άξονα.
40Να ειναι εμφανεις με καποιο τροπο οι ραγες της γραμμης,ωστε να γινεται αμεση συνδεση με το παρελθον της διαδρομης,και να αναδεικνυεται η διαχρονικοτητα της αναγκης του ανθρωπου για μετακινηση και περιηγηση
41Αναβάθμιση των περιοχών - Αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων του Λεκανοπεδίου
42Ελπίζω να μπορέσετε να το υλοποιήσετε το συντομότερο διότι θα γίνει μια αρχή !!!! Συγχαρητήρια
43Είχε γίνει κάποια σχετική εργασία για την αξιοποίηση των εν λόγω συδηροδρομικών γραμμών, στα πλαίσια ενός μαθήματος για περισσότερες πληροφορίες και συζήτηση παραθαίτω το mail mc07109@mail.ntua.gr
44Μακάρι να πραγματοποιηθεί αυτη η πρόταση! Μια βόλτα με το ποδήλατο από την Διψέλιζα (συνοικισμός μεταξύ Κερατέας και Λαυρίου) θα ήταν εξαιρετική! Πιστεύω ότι περιοχές για στάθμευση ανα κάποια χιλιόμετρα θα εξυπηρετούσαν ακόμα καλύτερα τη μετακίνηση και θα
45Πεζοί, ποδηλάτες, πατίνια, ζώα κλπ να μην κινούνται όλοι στον ίδιο διάδρομο. Να υπάρχουν ταμπέλες και κάδοι. Με σεβασμό στο περιβάλλον.
46Για να αξοιποιηθεί θα πρέπει να συντηρείται σωστά για να παραμένει ασφαλές και καθαρό.
47Ο μόνιμος τόπος κατοικίας μου είναι τα Τρίκαλα. Στην Αθήνα έρχομαι για επίσκεψη στους παππούδες 2 εβδομάδες το καλοκαίρι. Γιαυτό δεν θα μπορούσα να χρησιμοποιώ προσωπικά την γραμμή. Εάν έμενα μόνιμα όμως στην Αθήνα πιστεύω ότι θα την χρησιμοποιούσα για αν
48θα ήταν καλό να υπάρχουν σε λογικά τακτά διαστήματα κυλικεία η περίπτερα για να προμηθεύονται οι περιπατητές και οι ποδηλάτες υγρά(χυμούς, αναψυκτικά, ενεργειακά ποτά κ.λ.π.), σνακς κ.λ.π.
49Να είναι ξεχωριστό το οδόστρωμα της διαδρομής για ποδήλατο και ξεχωριστό για περπάτημα. Ή ποδηλατόδρομος ή πεζόδρομος. Ποτέ και τα δύο (στην Ελλάδα τουλάχιστον)
50Έργο πολιτισμού και αναβάθμισης της ζωης μας
51Δεν θα πρέπει να χαθεί η Γραμμή και τα τεχνικά της όπου σήμερα είναι εμφανή.
52Στάσεις υδροδοσίας, κιόσκι με σκιά.
53πικ-νικ, βρύσες, αλσύλια.
54vbnbvnbvn
55ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΕΡΓΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑ. ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΠΑΝΤΟΥ ...
56Οπωσδήποτε χρειάζεται μια τέτοια μεγάλη διαδρομή καθότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο
57Ελπίζω να γίνει σύντομα
58Απαραίτητο σε μια εποχή άγχους και κατάθλιψης. Θα αποτελέσει την υπέρτατη ψυχοθεραπεία
59πιστεύω θα βοηθήσει πολύ και τους ανθρώπους από θέμα αναψυχής και πρακτικότητας (δουλειά) και προστασίας του περιβάλλοντος!
60ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ, ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΚΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ
61ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
62Χρησιμοποιώ το ποδήλατο καθημερινά για κάθε χρήση και περιμένω με ανυπομονησία τον πρώτο αμιγή ποδηλατόδρομο, όπως υπάρχουν στο εξωτερικό...!!!
63Φύλαξη Φωτισμός Σηματοδότηση
64Μακαρι να γίνει
65Να γίνει και σε άλλες περιοχές!
66Η σκέψη κ μόνο της πιθανής υλοποίησης κάνει την καρδιά να φτερουγίζει από χαρά ακόμα κ αν ξέρουμε πως πιθανότατα θα παραμείνει μια μεγαλειώδης ιδέα μόνο στα χαρτιά. Σίγουρα θα χρειαστεί φύτεμα μικρών & μεγάλων δέντρων τόσο για ηχητική και οπτική μόνωση
67Να φυτευτούν πολλά δεντρα σε όλη τη διαδρομή για να δημιουργηθεί σκιά και δροσιά.
68Όπου μπορούν, να μειωθούν οι ανηφόρες
69Καλό θα ήταν να έχει κάποιου είδους διαχωριστικό όπου είναι παράλληλος με αυτοκινητόδρομο και ευδιάκριτη σήμανση για μεγαλύτερη ασφάλεια...
70Να συνδεθεί η διαδρομή με το κέντρο της πόλης
71Ο πεζος και ο ποδηλατης μα αισθανεται ασφαλεια
72Μακάρι να τα καταφέρετε - καλή επιτυχία !
73ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΜΑΣ
74σε ενα η δυο σημεια της διαδρομης δημiουργεια camper stop
75Η διαδρομή θα πρέπει να συνδυάζεται και με κατάλληλες επιπλέον υποδομές που θα καταστήσουν ένα "μεγάλο" ταξίδι ευχάριστο, όπως συνδέσεις με χώρους αναψυχής και πολιτισμού, χώρους πρασίνου, ανταποκρίσεις με ΜΜΜ, στάθμευση, κοινόχρηστες εξυπηρετήσεις (πχ. χ
76ΝΑ ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΤΗ
77Απλά εύχομαι και ευελπιστώ να υλοποιηθεί αυτό το έργο.
78να φροντισετε να εχει παρα πολυ καλο αποστραγγιστικο συστημα, ειτε με μικρη κλιση για να φευγουν τα νερα ειτε με καποιες σχαρες.
79ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ EUROVELO ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
80Ο αξονας διαδρομη που χρεισημοποιω είναι Κηφισια Κέντρο
81Να μη γίνει τελικά πάρκιν αυτο κ μοτο Πάμε κάθε χρόνο Αυστρία για τί το βλέπουμε παιδική χαρά! Όταν λειτουργούν οι νόμοι υπάρχει σεβασμός κ απόλυτη ελευθερία, εδώ δεν ξέρεις άν γυρίσεις νεκρός ή ανάπηρος...
82ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΟΥ.ΠΑΓΚΑΚΙΑ .ΠΑΡΚΑ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟ.ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΙΠΠΑΣΙΑ.
83ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ
84Να συνδεθεί με όλους τους Δήμους, να επεκταθεί και να διευρυνθεί. Επιθυμώ και εντός Αθηνών για να περιοριστεί η άσκοπη χρήση του ΙΧ και να διευκολυνθεί έτςι και η κυκλοφορία των ΜΜΜ.
85θελοθμε και στο κεντρο κατι γιατι τωρα το ποδηλατο ειναι πολυ επικινδυνο
86επειδή ανήκω σε σύλλογο αγωνιστικού πατινάζ δρόμου (πατίνια), θα ήθελα οι διαδρομές αυτές να έχουν οδόστρωμα και όχι πλακόστρωτο
87να μην καταστραφεί το φυσικό τοπίο, μην το φτιάξετε μισό και μετά το αφήσετε στην τύχη του το έργο.
88Δεν θα ήθελα να έχει τραχιά επιφάνεια, αλλά κατάλληλη και για πατίνια.
89μακαρι να γινει αμεσα
90Προσωπικα θα ηθελα κατι να περναει απο πολυτεχνειουπολη
91Θα ηταν πολυ καλο να γινει αυτο στην πολη μας, μιας και δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο και οι ποδηλατες ειναι δυσκολο να βρουν μια ωραια και ασφαλη διαδρομη
92Να είναι φτιαγμένος με τετοιο τρόπο ωστε να μην μπορούν τα αυτοκίνητα να τον χρησιμοποιουν για παρκινγκ
93Ελπίζω να γίνει αυτό το έργο σύντομα είναι μια ωραιά διαδρομή ακόμα και για προπονητηκο πρόγραμμα
94Χώροι για ανάπαυση/στάση των χρηστών της διαδρομής, παιδκές χαρές, υπαίθρια γυμναστήρια και πολύ πράσινο
95υποδομές και για τροχοπεδιλισμό
96Υλοποιήστε το σύντομα, θα αλλάξει ριζικά το τοπίο της Αττικής και θα είναι λόγος προσέλκυσης πολλών τουριστών και μεγάλης διαφήμισης!!
97Να ειναι ομαλο το οδόστρωμα ωστε να είναι προσβάσιμο και απο πατίνια - in line skates
98να δημιουργηθει ταυτοχρονα χωροσ πρασινου και καμμια εμπορικη δραστηριοτητα και να παραμεινει χωροσ δημοσιοσ και προσβασιμοσ για ολο το λαο
99θα πρεπει να υπαρχει αρκετο πλατος για αποφυγη ατυχηματων, και γραμμες 2 κατευθυνσεων , αν υπαρχει δυνατοτητα για λωρηδα υψηλων ταχυτητων ακομη καλυτερα!
100Στηριζω οποιαδηποτε πρωτοβουλια για δημιουργια ποδηλατοδρομου,ως οπαδος του ποδηλατου και της ζωης με αυτο
101Διαδρομή με διαχωρισμό πεζοπόρων/ποδηλατών. Η ποδηλατική διαδρομή αρκετά πλατιά με δυο τουλάχιστον λωρίδες ανά κατεύθυνση για τους αργούς και τους γρήγορους ποδηλάτες που χρησιμοποιούν τη διαδρομή για προπόνηση. Άσφαλτος και όχι πλακόστρωτο ή άλλο υλικό
102να μην ειναι στρωμενη με κυβολιθους ωστε να μπορει να ζρησιμοποιηθει και απο inline skates
103Πιστεύω ότι αν δημιουργηθεί, θα αποσυμφορήσει όλο το οδικό δίκτυο της ανατολικής και νοτιοανατολικής Αττικής
104Είμαστε στη διάθεσή σας ώστε να συμβάλλουμε στην προσπάθεια σας, από την εθελοντική ομάδα Πεντέλη 2.0 Social Polis, επικοινωνία ckarachalios@gmail.com
105Θελω πολυ να μπορουν να κινουνται σε ολη τη διαδρομη και inline skates! Το οδοστρωμα να ειναι αρκετα λειο.
106ποδηλατο, περπατημα και inline skate(πατινια)Μην μας βγαζεται απεξω απο τις προτασεις σας, μας αφορουν και ειμαστε πλεον και εμεις μεγαλος αριθμος ατομων, με δυνατοτητες να ακολουθουμε τετοιες διαδρομες και με μεγαλη επιθυμια να πραγματοποιηθουν!
107να μην αποτελέσει ακόμα ενα μεγαλόπνοο σχέδιο που θα μεινει στο σχεδιασμό αλλά να υλοποιηθεί ΣΥΝΤΟΜΑ!!!!!!!
108Η Ελευσίνα είναι μια πόλη που δεν έχει επιλέγει σε κανένα πρόγραμμα ανάπτυξης και ανάπλασης για περισσότερο πράσινο και πιο υγιεινό τρόπο διαβίωσης. Δεν γνωρίζω γιατί θεωρείται πόλη της Αττικής μόνο γεωγραφικά και είναι ξεχασμένη σ' όλα τα υπόλοιπα. Δεν
109Το οδόστρωμα να είναι λείο ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν τροχοπέδηλα (πατίνια)
110να μην μπορούν να μπούν μέσα μηχανάκια!
111Θα χρησιμοποιηθεί για γυμναστική (ποδήλατο, τρέξιμο), οπότε καλό είναι κάθε 4-5 χλμ να υπάρχει κάποιο σημείο ανεφοδιασμού (πρόσβαση σε περίπτερο ή έστω νερό)
112......
113ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΡΓΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ - ΛΑΥΡΙΩΤΙΚΗΣ
114πρεπει να υπαρχουν συνδεσεις με κοντινες περιοχες ωστε η προσβαση από αυτες να γίνεται με ποδήλατο
115δημιουργία προχειρων εγκαταστάσεων-σταθμών- προκειμένου μετά το κολύμπι να μπορεί κάποιος να ξεπλυθεί και από μια καντίνα φερειπείν να πάρει ένα νερό ή αναψυκτικό για να συνεχίσει τη διαδρομή του.
116θα προτιμουσα το εδαφος να ειναι λειο ωστε να το χρησιμοποιω και με τα πατινια μου!!!
117Πρέπει να υπάρχει ποδηλατόδρομος που να επικοινωνεί με το κέντρο
118ΝΑ ΠΡΑΓΑΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ !!!!!!!!!!!!!!!!
119Να γίνει γρήγορα!!
120θέλω πολύ να γίνει!!
121Θα πρέπει ο ποδηλατόδρομος να λειτουργεί ως ποδηλατόδρομος και όχι ως μέρος να παρκάρουν αυτοκίνητα και να τοποθετούνται κάδοι, όπως γίνεται σε άλλες περιοχές. Επίσης, θα πρέπει η σήμανση για πεζούς και ποδήλατα να είναι ευδιάκριτη.
122ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΑΓ.ΠΑΣΚΕΥΗΣ?
123να υπάρχει φωτισμός το βράδυ
124Δεν πρεπει να ξηλωθουν οι γραμμες αλλα ο ποδηλατοδρομος να γινει εκατέρωθεν αυτών. Οι γραμμες στο μέλλον μπορουν να χρησιμοποιοηθουν για ήπια σιδηροδρομικη μεταφορα και αναψυχη, μεταφορα ποδηλατω..κα
125να γίνει σαν ένα εξωτερικό μουσείο και να αναφέρονται ιστορικά γεγονότα που συνδέονται με τα σημεία της διαδρομής. Επίσης να προσφέρεται δωρεάν στο κοινό..
126ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΕΡΓΟ.
127Αντι να ασχολειστε με αηδιες καντε καμια πιο σοβαρη ερευνα. Γεμισαμε χαμηλης νοημοσυνης ατομα...
128Να υπάρχει άλλη λορίδα για τα ποδήλατα και άλλη για τους πεζούς
129Θα πρέπει να είναι ασφαλής την νύχτα με φωσφορίζουσα διαγράμμιση.
130Στους Αγ. Αναργύρους σχεδιάστε τη διαδρομή ώστε να περνάει από τον υπάρχοντα ποδηλατόδρομο μήκους 2 χλμ. ο οποίος που βρίσκεται 200 μέτρα παράλληλα από την παλαιά γραμμή που πήγαινε στο Λαύριο. Ο υπάρχον πηδηλατόδρομος θα μπορούσε εύκολα να επεκταθεί και
131Μακάρι να γίνει πραγματικότητα...
132Για να απαντήσει κανείς αν συμφωνεί ή διαφωνεί πρέπει να ξέρει και "πώς" θα γίνει το έργο (πόσο θα κοστίσει, ποιος θα το αναλάβει, αν θα έχει περιβαλλοντικό κόστος κτλ.)
133να συνδεεται και το ζεφυρι
134doulevw sto eleytherios venizelos. para poly apo tous sinadelfous mou kanoun ti diadromi me fix podilata alla menoun marousi. tha to ekana kai egw sigoura me patinia (rollerblades) ean ypirxe aytos o dromos.
135Διατήρηση – προβολή στοιχείων του «σιδηροδρόμου» για τους φίλους του σιδηρόδρομου και για να έχει και «θεματικό ενδιαφέρον» πχ κάποια σήματα – παλιά οικήματα, ίσως εμφανής γραμμές σε κάποια σημεία…
136το δαπεδο να ειναι καταληηλο και για πατινια (inline skating) και για longboard
137Παρακαλω το δαπεδο τηε γραμμης να ειναι αρκετα λειο ωστε να μπορει να χρησιμοποιηθει και απο inline rollers ( πατινια) αλλα και skates !!!!
138Λείο οδόστρωμα και για πατίνια!
139για να μεριμνηθούν κι άλλες χρήσεις (όπως inline speed skating) θα ήταν καλό να μην στρωθεί με κυβόλιθους ή καλντεριμι κτλ, αλλά κάποιο λείο υλικό όπως η άσφαλτος
140κανενα
141Να γίνει και ενα τμήμα για in line skating-roller .
142Αναρωτιέμαι αν το πλάτος της γραμμής θα αρκεί για ποδήλατα και πεζούς. Δεν θα μου άρεσε να αναφέρονται ως χρήστες της γραμμής και αναβάτες αλόγων, μια και διαφωνώ πλήρως με την ιππασία.
143Καλο είναι να υπάρχουν τέτοιας μορφής αναπτύξεις στην Αθήνα, μετατρέποντάς την σε ανεπτυσσόμενη Ευρωπαϊκή χώρα.
144Η διαδρομή παραλιακή- Σούνιο- Λαύριο- Λαυρίου- Σταυρός Αγίας Παρασκευής χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό από ποδηλάτες για προπόνηση. Από το παραπάνω είναι προφανές ότι ο σχεδιαζόμενος ποδηλατόδρομος θα πρέπει να εξυπηρετει τους παραπάνω χρήστες αλλά και τ
145Κατασκευή λείας επιφάνειας για χρήση in-line skating
146δε ξερω αν θα ηταν εφικτο η αφετηρια αγ.αναργυροι να ενωθωθει με ποδηλατοδρομο με τις γραμμες του τρενου στον κεραμεικο και την ιερα οδο. Ευχαριστω
147Podilatodromos mazi me pezodromo echei apodeichtei arketa epikyndinos syndyasmos se alles chores.
148Δημιουργία χώρων "σταθμών" επί της γραμμής όπου οι χρήστες θα μπορούν να σταματούν για ξεκούραση, πικ-νικ κλπ. Όσο το δυνατό περισσότερες κάθετες στον κύριο άξονα συμπληρωματικές διαδρομές.
149Ειναι καταπληκτικό έργο, θα δώσει δυνατότητες για πράσινη μετακίνηση και για αναψυχή και άσκηση που τόσο πολύ χρειαζόμαστε όλοι. Είμαι βέβαιη ότι θα πραγματοποιηθεί / υλοποιηθεί σύντομα. Καλή δύναμη !
150Θα. Είναι. Ενα. Τεράστιο. Εργο. Που. Θα. Αναβαθμίσει. Ολες. Τις. Περιοχες
151Να υπάρχει έυκολη σύνδεση με άλλα σημεία της Αθήνας, όπως το κέντρο, ή άλλες γειοτονιές. Πρόσβαση δηλαδή με συνδιασμό ποδηλάτου και μέσων μαζικής μεταφοράς.
152Καλό θα ήταν να εξασφαλιστεί (με τηλέφωνα ανάγκης;) η επικοινωνία των χρηστών της γραμμής που ενδεχομένως δεν θα φέρουν κινητά τηλέφωνα σε επείγουσες περιπτώσεις.
153νομίζω οτι εχει σημασία η εξέταση της χρήσης σε συνδιασμό με ΜΜΜ και η βελτίωση της προσβασης από και προς τις γραμμες του μετρό
154Το ανέφερα γενικά και πάνω. Εύχομαι να γίνει αυτό το έργο, είναι για όλους και για τους πάντες ένα σημαντικό έργο και για τους πολίτες που ζούνε τριγύρω! Ευχαριστώ πολύ :-)
155να γινει οσο πιο φαρδια γινεται...με πολυ πρασινο,να συνδεεται με σημεια ενδιαφεροντα....να γινει οσο πιο γρηγορα γινεται...!!!!
156As meinei ligo prasino kai xoros diafigis ap tin trela tou beton arme
157Η σιδηροδρομική γραμμή δεν τελειώνει στους Αγίους Αναργύρους. Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο η μελέτη της αξιοποίησης να επεκταθεί - συμπεριλάβει έως και τον σταθμό του προαστιακού των Άνω Λιοσίων. Ο σταθμός δε Άνω Λιοσίων της παλιάς και εγκατελειμένης σιδηρ
158Να υπάρχουν σταθμοί πάρκινγκ για αυτοκίνητα για όσους είναι μακριά από το διάδρομο αυτό.
159Φανάρια στα επικίνδυνα σημεία
160Πιστεύω ότι χρειάζεται απαραίτητα και εγκατάσταση σταθμών ξεκούρασης για όσους θέλουν σιγά-σιγά να αποκτήσουν αντοχή. Χρειάυεται επίσης σκιά για το καλοκαίρι
161Σωστός φωτισμός και ανοίγματα για ξεκούραση
162Αν γίνεται η επιφάνεια του οδοστρώματος να είναι κατάλληλη και για τα πατίνια.
163Στο τμήμα της διαδρομής που περνά από τους Αγίους Αναργύρους θα μπορούσε να συνδυαστεί με την αναμόρφωση της κοίτης του Κηφισού ποταμού στο σημείο της Γεωργίου Παπανδρέου (παραπλεύρως της οδού Λάμπρου Κατσώνη)
164Να είναι μεγάλος δρόμος σε πλάτος που να επιτρέπει την παράλληλη κίνηση 4 ποδηλάτων (2 ανά κατεύθυνση) ανάλογος με ό,τι έχουν φτιάξει οι Ολλανδοί δίπλα στις εθνικές οδούς,με ενημερωτικές ταμπέλες και φωτισμό χρησιμποιώντας ηλιακά πάνελ.
165Είναι απαραίτητο να αξιοποιηθεί χωρίς καμία καθυστέρηση η υφιστάμενη διαδρομή του τρένου
166Το γοργόν και χάρη έχει.
167θα ήταν καλύτερα η γραμμή Αγ. Ανάργυροι - Λαύριο - Σούνιο να επαναλειτοθργήση ως είχε, σιδηρόδρομος.
168ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΩΣ ΣΚΕΨΗ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΛΙΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ . ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ Ως ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
169Απαραίτητο να υπάρχει σε αρκετά σημεία σύνδεση με ΜΜΜ
170Άπλα,κάντε την Αθήνα Ολλανδία.Μας χρειάζεται το ποδήλατο.
171εμφαση στη φύση στην ιστορικότητα στη σύνδεση με περιοχες για ξεκουραση ή ακόμα ευκολη προσβαση για κφε κ φαγητο επαφη με την αγορα περιοχων
172λειο οδόστρωμα για να κάνουμε κ πατίνια
173Παρακαλώ αυτή η ενέργεια να γίνει με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον, στην γεωμορφολογία της περιοχής και τα φυσικά χαρακτηριστικά της.
174Πρόβλεψη για σημεία ελέγχου και βασικής επισκευής ποδηλάτων.
175ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ - ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ
176Ανάδειξη των αρχαιων ή συγχρονων εγκαταστάσεων εξόρυξης μεταλλευμάτων στο κομμάτι προς το Λαυριο. Διατηρηση ή ανακατασκευή στοιχείων που θυμιζαν το "θηρίο"
177θα μπορουσε να γινει καποιο μεσο σταθερης τροχιας πανω σ αυτη τη γραμμη; (μες την πολη, οχι μετα που πηγαινει παραλληλα με τον προαστιακο)
178Προς το παρόν δεν γνωρίσω σχεδόν τίποτα άλλο για το σχέδιο, γι΄αυτό εκφράζω μόνο την επιθυμία να είναι περιβαλλοντικά και λειτουργικά χρήσιμο και να δημιουργήσει θέσεις εργασίας κυρίως για τους ανέργους
179Στο ρυθμιστικό που είναι ανηρτημένο τώρα, νομίζω πως προβλέπεται να επαναλειτουργήσει η σιδηροδρομική γραμμή. Σε αυτήν την περίπτωση ελπίζω να γίνει κι ο ποδηλατόδρομος κι ο διάδρομος περπατήματος.
180ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΛΑΟΣ
181Διαφωνώ απόλυτα με την "καταστροφή" των σιδηροδρομικών γραμμών, που αποτελούν και ένα ιστορικής αξίας έργο πολιτισμού, για την δημιουργία ποδηλατοδρόμου. Θα πρότεινα να χρησιμοποιηθούν οι γραμμές ως έχουν και να διατίθενται ειδικά 4-τροχα ποδήλατα, τα οπο
182φαντάζομαι ότι ο διάδρομος για περπάτημα ταυτίζεται και με την έννοια διάδρομος για τρέξιμο... γιατί αυτό θα ενδιέφερε μάλλον περισσότερο κόσμο. Αυτός όμως ο διάδρομος δεν μπορεί να ταυτίζεται με τον ποδηλατόδρομο. Θεωρώ αυτονόητο ότι μιλάμε για δύο διαφο
183τιποτα
184NA
185Βασικό στοιχείο είναι η λειτουργία του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από το αεροδρόμιο έως το Λαύριο (και Σταυρός-Ραφήνα) για οικολογικούς και οικονομικούς λόγους (ηλεκτροκίνηση συρμών, περιορισμός στη χρήση αυτοκινήτων για τη διαδρομή αυτή άρα αποφόρτιση οδικ
186Εύχομαι να γίνει γρήγορα οραγματικότητα αυτό το έργο
187αξιοποίηση του περιβάλλοντα χώρου δεντρωφητεύσεις κτλ
188πολυ ωραια ιδέα!
189Στην περιοχή στην οποία ζω -Ίλιον- θα ήταν ευχής έργον η δημιουργία ενός τέτοιου ποδηλατόδρομου. Το μοναδικό μέρος όπου μπορώ με ασφάλεια να κάνω ποδήλατο με τον γιο μου είναι το πάρκο Τρίτση. Μακάρι να υλοποιηθεί!
190Παρακαλώ να συνδέεται με κάποιο μεταφορικό μέσο και κυρίως με τον προαστιακό του αεροδρομίου.Ευχαριστώ
191Ξεχωριστά και ξεκάθαρα όρια πεζοδρόμου και ποδηλατοδρόμου
192να παραμείνουν όσο γίνετε τα φυτά και η βλάστηση.
193Να μην γινει από δημοσιο φορεα για σεβασμο στο περιβαλλον και αρχαιοτητες
194ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΣΩΣΤΑ & ΩΡΑΙΑ! (...ΠΟΛΛΑ ΖΗΤΑΩ;)
195Θα γίνει άραγε ;
196Θα μπορούσε να είναι σαν ένας τεράστιος διάδρομος με δέντρα και λοιπά φυτά δεξιά και αριστερά να προσφέρουν την σκιά τους , την δροσιά τους και το οξυγόνο τους απλόχερα σε όλους εμάς
197Να διατηρηθεί το φυσικό περιβάλλον και να εμπλουτιστεί αρμονικά χωρίς να έιναι δυσδιάβατο και δυσπρόσιτο για το ποδήλατο
198Διέλευση κατά το δυνατόν αποκλειστικής διαδρομής για το ποδήλατο και τον πεζό.
199Ανακαίνιση των παλαιών σταθμών και λοιπών κτισμάτων και μετατροπή τους σε καφέ ή χώρους πολιτισμού, αναστήλωση παλαιών σιδηροδρομικών γεφυρών και ανάδειξή τους ως στοιχεία τεχνολογικής και πολιτισμικής ιστορίας, αποξήλωση των γραμμών και λοιπών, σκουριασμ
200ωραια ιδεα
201Αγιοι αναργυροι- Ελευσινα
202με προβληματιζει το πλατος του ποδηλατοδρομου , εαν θα δοθεί η μια γραμμη για περπατημα κ η άλλη για ποδηλατο δυο κατευθύνσεων. Ισως η ταχυτητα να καταστεί υπερβολικά μικρή για οποιαδήποτε σοβαρή μετακίνηση ...
203Δημιουργιστε ποδηλατοδρομους, εστω κ ως τελευταια ευρωπαικη χωρα!
204Θα πρεπει να ειναι χωριστά οι πεζοι απο τα ποδηλατα. Επισης το πλατος του ποδηλατοδρομου θα πρεπει να ειναι τετοιο ωστε τα ποδηλατα να μπορουν να κοινηθούν ανα διάδες σε καθε κατευθυνση (δηλ. 2+2)
205Η δημιουργία ποδηλατόδρομων, ακόμα και χωρίς την τελειότητα σχεδιασμού που βλέπουμε στο εξωτερικό είναι σημαντική γιατί ενθαρρύνει την ποδηλατική κουλτούρα και τις εναλλακτικές μετακινήσεις, ενώ αποτελεί ασφαλή διέξοδο και για τις οικογένειες που θέλουν ν
206Θα έπρεπε η σιδηροδρομική γραμμή να μην καταργηθεί και να επαναχρησιμοποιηθεί, ενδεχομένως και για το λιμάνι του Λαυρίου. Προέκτασή της μέχρι το Σούνιο και, ενδεχομένως, δημιουργία νέας γραμμής κατά "μήκος" της παραλίας του Σαρωνικού.
207Νομίζω θα πρέπει να υπάρχουν σε κάποια σημεία μεγάλοι χώροι στάθμευσης, γιατί δε μένουμε όλοι κοντά. Θα ήθελα να έχει σημαντική δενδροφύτευση για να αντέχεται η μεγάλη βόλτα, όχι όπως η Πεντέλης πάνω από την Αττική Οδό (μόνο ξερό γκαζόν). θα ήθελα να μη
208Ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα θα ήταν η διατήρηση του δικτύου με απώτερο σκοπό την επανέναρξη της αρχικής του λειτουργίας, κάτι το οποίο θα προσέφερε πραγματική αξία στο ανενεργό έργο και εξυπηρέτηση στις περιοχές από τις οποίες διέρχεται ακόμα και με την εγκατ
209Φαναρια σε διασταυρωσεις Δυο ή τρεις λωρίδες ανα κατεύθυνση για ποδήλατα και πεζούς Δεντρα ,παγκάκια ,νερο , τακτική συντήρηση ,φωτισμός,ασφάλεια,ασφαλη σημεία parking για ποδήλατα, σημεία ξεκούρασης και points of interest.Η σύνδεση με τοπικούς ποδηλα
210Να γίνει αρκετά πλατύς ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιούν και αγωνιστικά ποδήλατα (κούρσες) με ταχύτητες +30km/h.
211Πρόσβαση επίσης σε παραλίες στο Πόρτο Ράφτη δεν υπάρχει πρόσβαση με κανενα μμμ
212Εχω την εντύπωση ότι η γραμμή συνέχιζε και μετα τους Άγ. Αναργύρους και περνώντας μέσα απο τη νεα φιλαδελφεια ψηλά λιγο πιο κάτω απο το ύψος της ρενω. Θα πρεπει να εκμεταλευτειτε και αυτο το κομμάτι καθώς όντας παράκτια με την κοίτη του ποταμού ίσως αποτε
213Μακάρι να γίνει και για γυμναστική και για αναψυχή αλλά και για κάλυψη μετακινήσεων για διάφορους λόγους!!!
214Θα ειναι ενα πρωτο βημα, για να χρησιμοποιησει ο κοσμος το ποδηλατο,με οτι συνεπαγεται αυτο << καθαροτερο περιβαλλον,λιγοτερα καυσιμα, οικονομια κλπ !!!!
215Apaithtai
216Κάδοι απρριμάτων, Χώροι στάθμευσης ποδηλάτου, παγκάκια, αν είναι δυνατόν 2 ποδηλατικές διαδρομές α) χωμάτινη για mtb και ασφάλτινη για κούρσες, αναψυκτήρια, είσοδος-έξοδος σε κάθε περιοχή από την οποία θα περνάει η διαδρομή, δωρεάν πρόσβαση, κάμερες για α
217να υλοποιηθεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα
218Άμεση πρόσβαση από μετρό και προαστιακό. Εντελώς ανεξάρτητο ποδηλατοδρομο από πεζόδρομο
219ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΒΑΛΣΑΜΟ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΣΥΧΝΑΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΑΠΡΟΣΕΧΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΕΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΩΤΗΡΙΟ ΕΡΓΟ ΜΙ
220ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ. ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ.
221Θα πρέπει να δωθεί σημασία στην καθαριότητα δεδομένου οτι θα πηγαίνει και κόσμος με κατοικίδια που δυστυχώς δεν καθαρίζει! Επίσης ωραίο θα ήταν να υπάρχουν και κάποια κομμάτια χωματινης διαδρομής.
222Το έργο να ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ. Έχουμε κουραστεί να βλέπουμε αναξιοποίητα έργα στην Ελλάδα.
223Σε κάποια σημεία της γραμμής να γίνουν χώροι πράσινου και ξεκούρασης.
224είμαι επιφυλακτική για το που απευθύνεται το έργο
225Ανά ορισμένα σημεία θα χρειαστεί καρτοτηλέφωνο και μονάδες επισκευής ποδηλάτου , με φαρμακείο και καθαρό νερό. Κάτι τέτοιο θα βοηθούσε τουρίστες αλλά και πολίτες να κάνουν με μεγαλύτερη ασφάλεια την διαδρομή! Επίσης σώμα αστυνομίας να περιπολεί με ποδήλατ
226αξιοποιηση παλαιων κτηριων σταθμων(οπου υπαρχουν)
227- Να είναι κατάλληλα προφυλαγμένος ώστε να μην μπορούν να βρίσκονται παρκαρισμένα αυτοκίνητα/μηχανάκια. - Να είναι σαφώς διαχωρισμένος ο πεζόδρομος από τον ποδηλατόδρομο. - Να είναι κατασκευασμένος από κατάλληλο λείο υλικό (άσφαλτο/τάπητα) και όχι από κ
228Πρέπει να γίνει οπωσδήποτε. Ένα τέτοιο έργο είναι σημάδι πολιτισμού για την κοινωνίας μας!
229Πολύ καλό σχέδιο,αρκεί να μη μείνει όπως τόσα άλλα...σχέδιο
230ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΙΔΕΑ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ
231ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ, ΕΞΥΠΝΗ
232ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΙΔΗ
233επαρκης φωτισμος και αστυνομευση
234Στις μερες της κρισης και της ανεχειας ενα τετοιο εργο θα ηταν ανεκτιμητο για τη ψυχαγωγια των κατοικων και την αναβαθμιση της περιοχης
235παραλληλα με την σιδηροδρομικη γραμμη, να δημιουργηθουν σταθμοι αναψυχης για νερο, καφε κλπ πανω στην διαδρομη
236μαζί με την γραμμή να γίνουν χώροι αναψυχής
237Μου αρεσει το ποδηλατο βουνου και μετακινουμαι στην πολη με ενα treking.Αν τελικα δημιουργηθει ο ποδηλατοδρομος, ισως να αγοραζα και μια κουρσα.
238διαμόρφωση χώρων ξεκούρασης κατά μήκος της γραμμής και ευελιξία πρόσβασης σε δρόμους/χωρους κυκλοφορίας σε περιπτώσεις ανάγκης!
239Χρειάζεται η αναβάθμιση της περιοχής και η αξιοποίηση αυτού του έργου θα δώσει άλλη πνοή..
240Με ταυτόχρονη δεντροφύτευση
241Θα είναι ένα πολύ καλό έργο συμπληρωματικά με την επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο.
242....θα είναι, αν και όποτε γίνει ένα πολύ καλό έργο, και θα δώσει την ευκαιρία σε περισσότερους να χρησιμοποιούν το ποδήλατο και τα ΜΜΜ για τις μετακινήσεις τους...
243καλη δυναμη ελπιζω να να γινει
244Με δεδομένο ότι ο Προαστιακός θα επεκταθεί μέχρι το Λαύριο, θα πρέπει ο ποδηλατόδρομος να συνδέει οικισμούς και πόλεις με τους σταθμούς του Προαστιακού κατά το βέλτιστο τρόπο
245να ξεθάψετε τις διαδρομές που έγιναν άσφαλτος για τροχοφόρα.
246ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ.
247Πιστεύω πως αυτό το έργο θα βοηθήσει πάρα πολύ τους πολίτες καθώς θα δημιουργηθούν νέοι δρόμοι για την μεταφορά και την οικονομική ανάπτυξη των υποβαθμισμένων περιοχών όπως είναι οι Άγιοι Ανάργυροι.
248Η παραπάνω διαδρομή θα πρόσδιδε ένα Ευρωπαικό αέρα στην Αττική και στην Αθήνα ειδικότερα.Άμεσα, το περιβαντολογικό πλεονέκτημα για την Αττική θα ήταν συμαντικό.
249Να υπαρχει η δυνατοτητα να χρησημοποιω και τη νυχτα αυτην την διαδρομη(πχ.να υπαρχουν λαμπες και φωτα) και σημεια με παγκακια για στασεις ξεκουρασης.
250παραλληλη δεντροφυτευση δεξια και αριστερα,σημεια σκιασης,ξεκουρασης και ποσης νερου.απαραιτητη η σωστη συντηρηση.
251Να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται!!!
252ΘΑ ΗΤΑΝ ΩΦΕΛΙΜΟ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΡΤΟ-ΡΑΦΤΗ,ΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ.
253θεωρουμε οτι θα λειτουργει παραλληλα με τον προαστιακο που θα πηγαινει Λαυριο; τοτε ναι θα ειναι καλη ιδεα, οχι ομως να μην γινει ο προαστιακος
254να γινει οσο πιο γρηγορα γινεται...
255Να γίνει όσο το δυνατόν πιό γρήγορα
256O fotismos einai kati vasiko , oikologikoi tropoi !
257Να περνάει κοντά σε στάσεις ΜΜΜ και με κάποιο τροπο να υπάρχει αστυνομευση
258σταθμοι ξεκουρασης με σκια και νερο..
259..
260ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΑΙΔΟΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ.Η ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΥΡΙΟ,ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΖΗΤΩ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΥΣΤΗΡΑ
261Εντός λεκανοπεδίου απαραίτητη πάντως είναι και μια γραμμή τραμ που να κάνει το δρομολόγιο του απαράδεκτου 421 (χωρίς να μπαίνει μέσα στο χαλάνδρι) και να συνδέει την μπλε γραμμή του μετρό από την Αγία παρασκευή με τον ηλεκτρικό στη νέα Ιωνία και να συνεχί
262Θα ήταν ωραίο να υπάρχουν σταθμοί με αναψυκτικά-νερά και rest areas για πιθανό Pic nic οικογενειων. Επίσης να υπάρχουν σημάδια χιλιομετρικής μέτρησης της απόστασης.
263Αναστήλωση - συντήρηση των εναπομείναντων σταθμών του τρένου, με σκοπό την δημιουργία χώρων ξεκούρασης - ενημέρωσης - αναψυχής που παράλληλα θα μπορούν να εξηπερετούν και άλλους σκοπούς (μόνιμες και περιοδικές εκθέσεις κλπ.)
264Είναι έργο που προωθεί τον κυκλοφοριακό πολιτισμό, την υγεία και την επαφή με τη φύση. Όμως πόσο δίπλα στη γραμμή του τρένου θα βρίσκεται και δεν θα εμποδίζεται η συνέχεια της ποδηλασίας, όταν παρεμβάλλονται οι σταθμοί; Και ΠΟΤΕ θα γίνει; Πριν ή μετά τη γ
265Αυτοματους πωλητες για ενοιιαση ποδηλατου
266θα πρέπει να υλοποιηθεί το συντομότερο.
267ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΑΣΗ ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ!!!ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΝΤΡΑ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΑ ΒΛΑΣΤΗΣΗ!!!ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΠΙΚΑ ΠΑΡΚΑ-ΣΑΝ 'ΣΤΑΘΜΟΙ' ΔΡΟΣΙΑΣ-ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ-ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΣ-ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΙΤΩΝ!!!
268Ευχομαι να γινει συντομα γιατι ηδη πολλοι ποδηλατες χρησιμοποιουν τη λαυριου καθημερινα για προπονηση 'η απο και προς την εργαδια τους,εναν δρομο δηλαδη ακρως επικινδυνο.
269Ποιο τύπο ποδηλάτη θα πρωτοεξυπηρετήσει ? βόλτα ? μούρη ? προπόνηση ? μετακίνηση ? παιδάκια ? γιαγιάδες ? μαχίμια ? εάν υπάρξει απήχηση, θα γίνεται απλά της κακομοίρας (χωρίς τους πεζούς)
270Έπεσα πάνω σε αυτό το ερωτηματολόγιο από τύχη. Θα προσπαθήσω να κάνω λίγα σχόλια. 1.η διαμόρφωση ποδηλατοδρόμων στο κέντρο της Αθήνας είναι επιτακτική ανάγκη, (κυριολεκτικά ζήτημα ζωής και θανάτου)!!! 2.πρέπει να γίνει μια πιο ουσιαστική, τολμηρή και
271Αρχικά το έργο μπορεί να ξεκινήσει απλώς καθαρίζοντας και οριοθετώντας την γραμμή με έναν απλό αλλά πατημένο χωματόδρομο και έπειτα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα συνήθη υλικά κατασκευής οδών (κανονική άσφαλτος) έτσι ώστε να μειωθούν κατά πολύ τα κόστη. Γε
272Κατά τη γνώμη μου θα ήταν πολύ καλύτερο να επανέλθεί η λειτουργία τρένου στη συγκερκιμένη γραμμή και να αναπτυχθούν παράλληλα πολλοί ποδηλατόδρομοι με σημεία ασφαλούς στάθμευσης ποδηλάτων. Τα μεσα σταθερής στροχιάς είναι εξίσου σημαντικά και μπορούν να συ
273ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ
274ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ.
275Πιστεύω πως θα πρέπει να δοθεί προσοχή (α) στα σημεία πρόσβασης ώστε να μην αναγκάζονται οι απλοί περιπατητές να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις από τις επιθυμητές (β) ο διαχωρισμός του ποιος χώρος ανήκει στους ποδηλάτες και ποιος στους πεζούς (π.χ. η ατυ
276Υπάρχουν σχεδιασμοί για να περνά ωτο τρένο (προαστιακός) από την παλαιά γραμμή. Ο ποδηλατόδρομος θα μπορύσε να γίνει δίπλα στην Λεωφόρο Σουνίου, στα νότια παράλια της Αττικής.
277Μακάρι να υλοποιηθεί
278Ας ελπίσουμε ότι αυτό το έργο θα υλοποιηθεί
279Ασφαλής προπόνηση για αθλητές και ειδικά στις μικρές ηλικιες
280εξαιρετικη ιδεα
281Θα προτιμούσα να επαναλειτουργήσει ως σιδηροδρομική γραμμή.
282Παρακαλώ να είσθε σύντομοι με τις μελέτες και τις κατασκευές γιατί πραγματικά η κοινωνία το έχει ανάγκη (η ποδηλατάδα είναι μια οικονομικότατη διαδικασία άθλησης αλλά και αναψυχής που δημιουργεί έντονο αντικαταθλιπτικό περιβάλλον ενδυναμώνοντας ταυτόχρον
283Να έχει 2 λωρίδες (1 ανά κατεύθυνση)
284Το σημαντικότερο είναι ότι αν πετύχει ένα τέτοιο έργο, θα συμπαρασύρει γενικότερα τη στάση ζωής μας και θα αναπτυχθεί η ποδηλατική μας κουλτούρα.
285καλό είναι να υπάρχει σήμανση με τα τοπονύμια της γραμμης κατα την προηγούμενη λειτουργία της, να συντηρηθούν τα γιοφύρια και να συνδεθεί με κάθε κέντρο πόλης ή οικισμού από όπυ περνα καθώς και με προαστιακο, και αστικές συγκοινωνίες στο Κορωπί
286Οι ερειπωμένοι σταθμοί να μετατραπούν σε εστιατόρια - καφέ - μπαρ.
287Να κατασκευαστούν στέγαστρα σε τακτικά σημεία για σκίαση το καλοκαίρι και προφύλαξη από βροχή.
288Ενα πολυ χρησιμο και απαραιτητο εργο, που θα δωσει ζωη και αξια, σε ολους τους οικισμους και πολεις απ οπου θα περασει !!!!!
289τέτοιες ενέργειες χρειάζονται για την βελτίωση του επιπέδου ζωή μας και μακάρι να μην μένουν μόνο στα ερωτηματολόγια αλλά να προχωράνε με την όποια συμβολή μας
290Καλό θα ήτανε να υπάρχουν ανά τακτά διαστήματα μέρη ανάπαυσης με σκίαστρα, καθώς οι ηλικιωμένοι και τα παιδιά δεν διαθέτουν τις αντοχές ενός ενήλικα.
291Η χωρα μας σε αντιθεση μετις πιο πολλες ευρωπαικες χωρες στερειται ποδηλατοδρομων.Ειναι καιρος να αποκτησουμε και εμεις.(Εχουμε καθυστερησει υπερμετρα.
292ασφάλεια πάνω απ'όλα
293Να υπάρξουν συνδέσεις με τους ποδηλατόδρομους των δήμων από τους οποίους διέρχεται.
294Να έχει τέτοιο πλάτος που να μπορούν να συνυπάρξουν ποδηλάτες (3 στο πλάτος τουλάχιστον) και πεζοί.
295Θα εξυπηρετούσε να εγκατασταθούν και μικρά αυτοκινούμενα ηλεκτρικά βαγόνια για ποδήλατα έτσι ώστε να μεγιστοποιούνται οι αποστάσεις που διανύονται
296Σημεία στη διαδρομή όπου οι χρήστες θα μπορούσαν να: - Ξεκουραστούν - Δροσιστούν (βρύση / νερό) - βρουν κάδους απορριμμάτων / ανακύκλωσης - βρουν φαρμακευτικά εφόδια / ιατρική φροντίδα - βλέπουν τη νύχτα (ύπαρξη φωτισμού). Τέλος, να υπάρχει πρόβλεψη
297Θεωρώ οτι η Αττική ειναι άσχημη και οτι είμαι άτυχος που ζω σε αυτή. Παρ´ όλο του οτι υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τα έργα καλοπισμου ειναι πάντα ευπρόσδεκτα.
298Μάλλον η τοποθετηση της γραμμης σε καποιο χαρτη ωστε να μπορουμε να εχουμε μια εποπτεια τόσο στην αρχη του ερωτηματολογιου όσο και στο λημμα της wikipedia θα βοηθουσε αρκετα εμας τους laymen
299καιρός είναι αυτή η πόλη να αποκτήσει μερικούς ποδηλατόδρομους, πραγματικούς όχι για τους τύπους..
300Ελπιζω να γινει για να ζησουμε τη ζωη που θελουμε,χωρις τις "πολυθρονες με ροδες",θα ειναι restart της ποιοτητας μας σε ολα τα επιπεδα.
301ύδρευση,,, τουαλέτες
302Μπορει εμενα προσωπικα να μην με νδιαφερει η γραμμη αυτη αφου ειναι μακρυα μου, παρ'ολα αυτα πιστευω πως αυτο το εργο μονο καλο μπορει να κανει στις εκει περιοχες απο πολλες αποψεις { οικολογια, ανεση, αναψυχη, γυμναστικη, πολιτισμος}...Επομενως, πρεπει ν
303Μακάρι να γινόταν ένα τέτοιο έργο!!! Θα βελτίωνε πολύ την ποιότητα της ζωής μου!!!
304Είναι μία διαδρομή που πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό . Θα προσφέρει αναβάθμιση των περιοχών και σαφέστατα ευκολότερη πρόσβαση στο Λαύριο .
305Θα ειναι το μεγαλητερο εργο αναψυχης για τους πολιτες που εχει γινει τα τελευταια χρονια
306Τα Μεσόγεια που είναι περιοχή που δεν αναπτυσσεται σωστά και αυτό θα είναι κάτι που θα ανεβάσει το βιοτικοί και πολιτιστικο επίπεδο της περιοχής και των κατοίκων της.
307ειναι μια καταπληκτικη ιδεα!
308Επείγει να γίνει γρήγορα!
309το περιμένει χιλιάδες δρομει΄ς περιπατητές κ ποδηλάτες
310Ισως θα ηταν πιο ωφελιμο...αντι να ολοκηρωθει ολο το εργο..η τουλαχιστον πριν ολοκληρωθει...να γινει ενα κομματι του μονο ωστε να δωσουμε προτεραιοτητα στη διασυνδεση της διαδρομης αυτης με την καρδια των δημων... αυτο θα σειμαινε οτι τελικα αυτη η διαδρ
311θα θέλαμε περισσότερες παρόμοιες ενέργειες για μια οικολογική πόλη
312Παγκάκια Πράσινο όχι μεγάλο κόστος
313Είναι σημαντικό να αστυνομεύεται και να διατηρήται καθαρό.
314Να περιλαμβάνει ανά εύλογα διαστήματα και σε σημεία με ιδιαίτερο φυσικό κάλλος χώρους για ξεκούραση των χρηστών και φόρτιση μπαταριών για ποδήλατα κ.α..
315ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ
316Έστω για μια φορά αυτή η μακέτα ας γίνει πραγματικότητα.
317Να υλοποιηθεί το ταχύτερο δυνατόν
318Να μην είναι ένα ακόμη πρόχειρο έργο που θα μπορεί να καταληφθεί από τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα όπως συνέβη με την υλοποίηση του ποδηλατόδρομου του Χαλανδρίου, στο μετρό και το κέντρο της περιοχής.
319επιτέλους προχωρήστε-χορτάσαμε από λόγια
320Μακαρι να γινει πραγματικοτητα κ να μην μεινη στα σχεδια κ στα χαρτια κ μαλιστα το συντομοτερο.
321ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΠΠΗΛΑΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
322Προσφατα ειδα εναν ποδηλατοδρομο καπου στην Ασια που ηταν στη μεση ενος αυτοκινητοδρομου και ειχε σαν στεγαστρο φωτοβολταικα πανελ. Θα ηταν πιστευω και σε αυτη την περιπτωση να χρησιμοποιηθουν ΑΠΕ χωρις να περιοριστει η αναψυχη
323Να γινει συντομα
324Σημαντικό έργο. Ισως το το χρησιμότερο μετά τα ολυμπιακα έργα (Αττική οδός κλπ). Θερμά συγχαρτήρια σε αυτούς που το σκέφθηκαν και σε όσους ενεργούν για την υλοποίησή του.
325Ειναι ενα υποτιθεμενο εργο πληρως ανεφικτο και αχρηστο, ειδικα για τις σημερινες συνθηκες. Περαν τουτου θεωρω ιεροσυλια, ενα μνημειο βιομηχανικης κληρονομιας της Ελλαδος, να το κανετε ποδηλατοδρομο. Ειναι σαν να θελετε να κανετε ξενοδοχειο στον Παρθενωνα.
326Εγκιβωτισμός της παλαιάς γραμμής στο τμήμα Μαρκόπουλο - Δασκαλειό, ώστε να είναι εφικτή η χρήση της από ποδηλατοδρεζίνες καθώς και από ελαφρές μηχανοκίνητες δρεζίνες.
327να εχει τερμα απο σουνιο προς αγ.αναργυρους το παρκο περιβ τριτση.
328φηφηφη
329αποκατάσταση παλαιών σιδηροδρομικών σταθμών και δημιουργία δικτύου μνημείων
330Η αξιοποίηση της γραμμής για ποδηλατική / περιπατητική διαδρομή δεν πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα τη μη-σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Λαυρίου με την πρωτεύουσα.
331Να υπάρξει φύτευση κατάλληλη για το μεσογειακό κλίμα καθόλη τη διαδρομή, η οποία να αποτελείται από ιθαγενη είδη (θάμνοι, πόα και δέντρα) τα οποία να αντέχουν στην ξηρασία και να μπορούν να επιβιώσουν μόνα τους, μετά απο μια χρονική περίοδο 2-3 ετών προσα
332Με την αξιοποίηση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Άγιοι Ανάργυροι - Λαύριο, ο άξονας που θα προκύψει με τη διαμόρφωση κίνησης πεζού - ποδηλάτου, πρόκειται να διασταυρωθεί με τον υφιστάμενο άξονα του πεζόδρομου - ποδηλατόδρομου που έχει αναπτυχθεί κατά μ
333Να συνδεθεί με το ποδηλατόδρομο των Αγίων Αναργύρων, αυτός με την ανάπλαση που θα γίνει στη Κωνσταντινουπόλεως στις γραμμές του τραίνου και με κάποιο τρόπο να φτάνει μέσω σήμανσης στο Γκάζι και να βρίσκει τον Νότιο Άξονα.
334Θα μπορουσε κάπως να συνδέει τους μεγάλους ποδηλατοδρόμους της ευρώπης και αυτόν που συνδέεται με την Αθήνα

Εικόνες

Υποστηρίξτε μας

Συνδεθείτε μαζί μας

FacebookTwitter