# | Value |
1 | Θεωρώ πως είναι μια ευκαιρία πέρα από την δημιουργία ποδηλατόδρομου, η φύτευση νέων δέντρων, παράλληλα σε αυτόν, που θα προσδίδουν πράσινο κυρίως σε περιοχές εντός λεκανοπεδίου και θα βελτιώσουν την εικόνα και το μικρόκλιμα των περιοχών |
2 | Να υπάρχει μεγάλο πλάτος στον ποδηλατοδρόμο χωρίς μεγάλες ανηφόρες-κατηφόρες, απολύτως ομαλό οδόστρωμα χωρίς ρείθρα, ελάχιστες διασταυρώσεις με δρόμους μηχανοκίνητων οχημάτων, κάλυψη με δίκτυο τηλεφωνίας&WiFi, χωριστός πεζόδρομος, σκίαση (πχ με πέργκολες |
3 | ασκοπο |
4 | Είναι μια κακή επένδυση η οποία θα είναι περιορισμένης χρήσης. Για μεγάλες αποστάσεις εντός Αττικής θα εξυπηρετούσε η ανάπτυξη μέσων σταθερής τροχιάς ή βελτίωση της συγκοινωνιακής κάλυψης των υπαρχόντων μέσων μεταφοράς. |
5 | Πρόβλεψη Στάσεων για ξεκούραση |
6 | θα ενισχυθεί το ποδήλατο και ειδικά στους αγίους αναργύρους που διαμένω περιοχές που περνάνε οι γραμμές θα αξιοποιηθούν χώροι που δεν υπάρχει τίποτα ουσιώδες εκτός από αγριόχορτα |
7 | θα χρειαστουν πηγες νερου, παρκακια με σκια δεντρων, κ καποιες ομορφες αρχιτεκτονικα καφετεριες |
8 | προτιμώ η συγκεκριμένη γραμμή να ξαναγίνει μετρική γραμμή προαστιακού |
9 | Έχω χρησιμοοιήσει παλιά σιδηροδρομική γραμμή για ποδήλατο σε άλλη χώρα (Burke-Gilman Trail, Seattle - Redmond) και ήταν θαυμάσια. Τη χρησιμοποιούσα μέσα στην πόλη για να πάω στη δουλειά μου και εκτός πόλης για να κάνω μέχρι 80 χλμ ευχάριστης βόλτας. Η γ |
10 | Θα πρότεινα να προσέξετε το θέμα των εισόδων-εξόδων.Σχεδιάστε το σαν την αττική οδό όπου όποιος μπαίνοβγαίνει δεν ενοχλεί αυτούς που είναι ήδη μέσα.Αρκετοί θα χρησιμοποιούν τον διάδρομο και για λόγους γυμναστικής, όπου θα θέλουν να κάνουν πολλά χλμ. Ας τα |
11 | Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως κάποιος/κάποιοι αποφάσισαν να αφήσουν αυτή την τόσο γραφική διαδρομή να ρημάξει και να καταπατηθεί (σίγουρα θέλει ταλέντο). Διαβάζοντας και το πολύ καλό σχετικό site http://users.ntua.gr/dtert/trena/ekdromes/Lavrio/ δεν μπ |
12 | Ενδιαφέρον έργο, αλλά δεν ξέρω αν δικαιολογείται το κόστος του με βάση το πόσοι θα το χρησιμοποιήσουν. Δεν θα ήθελα να δω άλλο ένα πολυδιαφημισμένο έργο να γίνονται χορταριασμένοι κυβόλιθοι στα Μεσόγεια. Νομίζω σημαντικότερο είναι να γίνουν τοπικές στοχευ |
13 | Το αεροδρόμιο των Σπάτων επιβαρύνει στο έπακρο την ατμόσφαιρα εντός και εκτός λέκανοπεδίου όχι τόσο λόγω της εναέριας κυκλοφορίας αλλά λόγω της υπερδιπλασιασμένης κυκλοφορίας των αυτοκινήτων από και προς αυτό και της υποτιθέμενης οικιστικής "ανάπτυξης". Τ |
14 | σημανση,ασφαλεια και συντηρηση! |
15 | Να προβλεπει και γραμμη για πεζους, οχι μονο για ποδηλατο |
16 | Η παλια αυτη σιδ. γραμμη υπολογιζεται να γινει η επεκταση του Προαστιακου Σιδηροδρομου απο Κορωπι μεχρι το Λαυριο. |
17 | Δεν το είχα κατά νου, όμως μου φαίνεται καλή προοπτική και μάλιστα δεδομένης της μεγάλης απόστασης αποτελεί μια καλή λύση, χωρίς βέβαια να αφήσουμε κάποιο άλλο κομμάτι για ποδηλατικό δίκτυο. |
18 | Υποδομή για φούσκωμα και επισκευή ελαστικών, αστυνόμευση |
19 | ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΩ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΟΣ Η/ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ |
20 | Να γίνει το συντομότερο δυνατόν να προλάβουμε να την ευχαριστηθούμε σε αυτή τη ζωή! |
21 | Καλό είναι να συνοδευεται από δεντροφύτευση στα σημεία που δεν έχουν σκιά. Ίσως μπορούμε εμείς οι ποδηλάτες να βοηθήσουμε σε αυτό. |
22 | Nomizo tha htan poly xrisimo se kapoio shmeio ths diadromhs na yparxei stathmos pepiesmenou aera an tyxon yparxei provlhma me kapoio lastixo ,to vasiko einai na sxediastei etsi oste na mhn exei megalo leitourgiko kostos na einai autonomo kai na leitourgei |
23 | Μενω στους Αγιους Αναργ. Το ειχα σκεφτει εδω και καιρο και μου εκανε εκπληξη που βρηκα την προταση σας! Ειναι πολυ σημαντικο επισης οτι θα μπορουμε απο Αγιους Καματερο κλπ να πηγαινουμε κατευθειαν σε σταση μετρο χωρις χρηση προαστιακου. |
24 | Παρατηρήσαμε επιπόλαιεες και βιαστικές αναπλάσεις ( Α.Ανάργυροι) , με μόνο μια λωρίδα για ποδήλατα και μια για περπάτημα.Αποτέλεσμα την εποχή που όλοι βγαίνουμε να συνωστιζόμαστε και να γίνονται ατυχήματα .Χρειάζεται οπωσδήποτε 2 λωρίδες ( 1 για κάθε κατε |
25 | Μακάρι να γίνει για να έχουμε ασφαλείς διαδρομές με ποδήλατο |
26 | Έχοντας εξετάσει και δει απο κοντά ένα μέρος της διαδρομής vias-verdes στην Ισπανία, (αντίστοιχο παράδειγμα αξιοποίησης σιδηροδρομικού δικτύου προς αναψυχή), χαίρομαι που υπάρχει μία τέτοια πρόταση και θα πρέπει να διαδωθεί και να εξεταστεί σοβαρά και προ |
27 | Θα πρέπει να διαχωριστούν σαφώς οι λωρίδες κίνησης πεζών και ποδηλάτων. Για κάποιον που κάνει το Αθήνα - Σούνιο με ποδήλατο για αναψυχή/άσκηση, θα πηγαίνει με ταχύτητα κοντά στα 25km/h (πολλές φορές και περισσότερο, ανάλογα τη μορφολογία του εδάφους).
Οπ |
28 | σύγχρονες πόλεις χωρίς ποδηλατόδρομους, δεν υπάρχουν. θέλω η πόλη μου να αποκτά σιγά σιγά τέτοια ταυτότητα και θεωρώ το συγκεκριμένο εγχείρημα σπουδαίο προς αυτή την κατεύθυνση. |
29 | όσο το δυνατόν να μη βρίσκεται σε επαφή/παραλληλία με οδικό δίκτυο.να έχει τέτοια κατασκευή ώστε να μην εισέρχονται/να μην χρησιμοποιείται από μηχανάκια.κατασκευή ανάλογη όπως ο ποδηλ. στο πολυτεχνείο |
30 | Μεγάλο ρόλο στην επιτυχία του εγχειρήματος θα είναι οι κόμβοι. Εάν οι ποδηλάτες περιμένουν ή δεν μπορούν να περάσουν με ασφάλεια θα χάσουν την ελκύστικότητα τους. Σίγουρα το πρόβλημα είναι δύσκολο να λυθεί, αλλά εφόσον επιτευχθεί ο στόχος της απρόσκοπτης |
31 | μήπως με το κόστος αξιοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής δημιουργούνταν στοιχειώδεις υποδομές μέσα στην πόλη (π.χ. ποδηλατολωρίδες) με πολλαπλάσια οφέλη για τους αστικούς ποδηλάτες της Αθήνας και τη διάδοση του ποδηλάτου γενικότερα? |
32 | Να γίνει το έργο αυτό γρήγορα ώστε να πηγαίνουμε βολτούλες με ασφάλεια και μακριά από αυτοκίνητα.
Επίσης κάποιες φορές θα παίρνω και τα παιδιά μαζί. |
33 | Η διαδρομή μα μην έχει απότομες ανηφόρες, να έχει μεγάλο πλάτος και σημεία ανεφοδιασμού με εργαλεία και νερό. |
34 | Θα προτιμούσα η γραμμή να ξαναχρησιμοποιηθεί από τον ΟΣΕ και να εκτελούνται σιδηδρομικά δρομολόγια επάνω σε αυτή και όχι να δωθεί στους ποδηλάτες οι οποίοι είναι απειροελάχιστοι όσοι θα κάνουν ολόκληρη την διαδρομή για ένα έργο που κοστίσει εκατομμύρια γι |
35 | Δεδομένου ότι πάρα πολλοί τουρίστες έρχονται στην Αττική με αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, θεωρώ πως είναι απαραίτητο να υπάρχουν κοντά στην γραμμή χώροι 48ωρης στάθμευσης τροχοσπίτων, ούτως ώστε να μπορούν να χρησιμοποιήσουν την γραμμή με τα ποδήλατα που συνή |
36 | Για αρχη ενα παραδειγμα προς αποφυγη ειναι το "ποδηλατοπεζοδρομιο" που βρισκεται στην αρχη της διαδρομης Λαγονησι - καλυβια.Ομορφη κινηση αλλα καθολου βολικη.Σε αρκετα , αν οχι σε ολα τα , σημεια οπου οι δρομοι κοβουν καθετα το ποδηλατοπεζοδρομιο δεν εχει |
37 | Πράξτε βάση τον τοπικών αναγκών και ιδιομορφίας τις περιοχής .
Κάτι που πέτυχε σε μια χώρα του εξωτερικού δεν συμαίνει οτι θα τεριάζει και για την Ελλάδα .
ακούστε τι έχουν να πούν σχετικές ομάδες χρηστών (πχ Podilates.gr)
κθαώς έχουν γίνει με σ |
38 | Καμία άλλη μετατροπή της γραμμής δεν είναι τόσο απαραίτητη για την περιοχή των Μεσογείων, όσο η εκδίωξη και ποινική δίωξη κάθε καταπατητή της γραμμής και η επαναλειτουργία της, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στο τμήμα Κόμβος Κορωπίου-Λιμένας Λαυρίου, σύμφωνα και με το Νέο Ρ |
39 | Εξαιρετική ιδέα. Αν μπορούσε να μπει και ιμάντας μεταφοράς πεζών θα αποτελούσε εξαιρετική λύση για μεταφορές, που θα έδινε και ανάπτυξη πέριξ του άξονα. |
40 | Να ειναι εμφανεις με καποιο τροπο οι ραγες της γραμμης,ωστε να γινεται αμεση συνδεση με το παρελθον της διαδρομης,και να αναδεικνυεται η διαχρονικοτητα της αναγκης του ανθρωπου για μετακινηση και περιηγηση |
41 | Αναβάθμιση των περιοχών - Αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων του Λεκανοπεδίου |
42 | Ελπίζω να μπορέσετε να το υλοποιήσετε το συντομότερο διότι θα γίνει μια αρχή !!!! Συγχαρητήρια |
43 | Είχε γίνει κάποια σχετική εργασία για την αξιοποίηση των εν λόγω συδηροδρομικών γραμμών, στα πλαίσια ενός μαθήματος για περισσότερες πληροφορίες και συζήτηση παραθαίτω το mail mc07109@mail.ntua.gr |
44 | Μακάρι να πραγματοποιηθεί αυτη η πρόταση! Μια βόλτα με το ποδήλατο από την Διψέλιζα (συνοικισμός μεταξύ Κερατέας και Λαυρίου) θα ήταν εξαιρετική! Πιστεύω ότι περιοχές για στάθμευση ανα κάποια χιλιόμετρα θα εξυπηρετούσαν ακόμα καλύτερα τη μετακίνηση και θα |
45 | Πεζοί, ποδηλάτες, πατίνια, ζώα κλπ να μην κινούνται όλοι στον ίδιο διάδρομο. Να υπάρχουν ταμπέλες και κάδοι. Με σεβασμό στο περιβάλλον. |
46 | Για να αξοιποιηθεί θα πρέπει να συντηρείται σωστά για να παραμένει ασφαλές και καθαρό. |
47 | Ο μόνιμος τόπος κατοικίας μου είναι τα Τρίκαλα. Στην Αθήνα έρχομαι για επίσκεψη στους παππούδες 2 εβδομάδες το καλοκαίρι. Γιαυτό δεν θα μπορούσα να χρησιμοποιώ προσωπικά την γραμμή. Εάν έμενα μόνιμα όμως στην Αθήνα πιστεύω ότι θα την χρησιμοποιούσα για αν |
48 | θα ήταν καλό να υπάρχουν σε λογικά τακτά διαστήματα κυλικεία η περίπτερα για να προμηθεύονται οι περιπατητές και οι ποδηλάτες υγρά(χυμούς, αναψυκτικά, ενεργειακά ποτά κ.λ.π.), σνακς κ.λ.π. |
49 | Να είναι ξεχωριστό το οδόστρωμα της διαδρομής για ποδήλατο και ξεχωριστό για περπάτημα. Ή ποδηλατόδρομος ή πεζόδρομος. Ποτέ και τα δύο (στην Ελλάδα τουλάχιστον) |
50 | Έργο πολιτισμού και αναβάθμισης της ζωης μας |
51 | Δεν θα πρέπει να χαθεί η Γραμμή και τα τεχνικά της όπου σήμερα είναι εμφανή. |
52 | Στάσεις υδροδοσίας, κιόσκι με σκιά. |
53 | πικ-νικ, βρύσες, αλσύλια. |
54 | vbnbvnbvn |
55 | ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΕΡΓΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑ. ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ ΠΑΝΤΟΥ ... |
56 | Οπωσδήποτε χρειάζεται μια τέτοια μεγάλη διαδρομή καθότι δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο |
57 | Ελπίζω να γίνει σύντομα |
58 | Απαραίτητο σε μια εποχή άγχους και κατάθλιψης. Θα αποτελέσει την υπέρτατη ψυχοθεραπεία |
59 | πιστεύω θα βοηθήσει πολύ και τους ανθρώπους από θέμα αναψυχής και πρακτικότητας (δουλειά) και προστασίας του περιβάλλοντος! |
60 | ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ, ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΚΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ |
61 | ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΕΡΓΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ |
62 | Χρησιμοποιώ το ποδήλατο καθημερινά για κάθε χρήση και περιμένω με ανυπομονησία τον πρώτο αμιγή ποδηλατόδρομο, όπως υπάρχουν στο εξωτερικό...!!! |
63 | Φύλαξη
Φωτισμός
Σηματοδότηση |
64 | Μακαρι να γίνει |
65 | Να γίνει και σε άλλες περιοχές! |
66 | Η σκέψη κ μόνο της πιθανής υλοποίησης κάνει την καρδιά να φτερουγίζει από χαρά ακόμα κ αν ξέρουμε πως πιθανότατα θα παραμείνει μια μεγαλειώδης ιδέα μόνο στα χαρτιά.
Σίγουρα θα χρειαστεί φύτεμα μικρών & μεγάλων δέντρων τόσο για ηχητική και οπτική μόνωση |
67 | Να φυτευτούν πολλά δεντρα σε όλη τη διαδρομή για να δημιουργηθεί σκιά και δροσιά. |
68 | Όπου μπορούν, να μειωθούν οι ανηφόρες |
69 | Καλό θα ήταν να έχει κάποιου είδους διαχωριστικό όπου είναι παράλληλος με αυτοκινητόδρομο και ευδιάκριτη σήμανση για μεγαλύτερη ασφάλεια... |
70 | Να συνδεθεί η διαδρομή με το κέντρο της πόλης |
71 | Ο πεζος και ο ποδηλατης μα αισθανεται ασφαλεια |
72 | Μακάρι να τα καταφέρετε - καλή επιτυχία ! |
73 | ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΜΑΣ |
74 | σε ενα η δυο σημεια της διαδρομης δημiουργεια camper stop |
75 | Η διαδρομή θα πρέπει να συνδυάζεται και με κατάλληλες επιπλέον υποδομές που θα καταστήσουν ένα "μεγάλο" ταξίδι ευχάριστο, όπως συνδέσεις με χώρους αναψυχής και πολιτισμού, χώρους πρασίνου, ανταποκρίσεις με ΜΜΜ, στάθμευση, κοινόχρηστες εξυπηρετήσεις (πχ. χ |
76 | ΝΑ ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΤΗ |
77 | Απλά εύχομαι και ευελπιστώ να υλοποιηθεί αυτό το έργο. |
78 | να φροντισετε να εχει παρα πολυ καλο αποστραγγιστικο συστημα, ειτε με μικρη κλιση για να φευγουν τα νερα ειτε με καποιες σχαρες. |
79 | ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ EUROVELO ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. |
80 | Ο αξονας διαδρομη που χρεισημοποιω είναι Κηφισια Κέντρο |
81 | Να μη γίνει τελικά πάρκιν αυτο κ μοτο Πάμε κάθε χρόνο Αυστρία για τί το βλέπουμε παιδική χαρά! Όταν λειτουργούν οι νόμοι υπάρχει σεβασμός κ απόλυτη ελευθερία, εδώ δεν ξέρεις άν γυρίσεις νεκρός ή ανάπηρος... |
82 | ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΟΥ.ΠΑΓΚΑΚΙΑ .ΠΑΡΚΑ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟ.ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΙΠΠΑΣΙΑ. |
83 | ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΡΟΜΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ |
84 | Να συνδεθεί με όλους τους Δήμους, να επεκταθεί και να διευρυνθεί. Επιθυμώ και εντός Αθηνών για να περιοριστεί η άσκοπη χρήση του ΙΧ και να διευκολυνθεί έτςι και η κυκλοφορία των ΜΜΜ. |
85 | θελοθμε και στο κεντρο κατι γιατι τωρα το ποδηλατο ειναι πολυ επικινδυνο |
86 | επειδή ανήκω σε σύλλογο αγωνιστικού πατινάζ δρόμου (πατίνια), θα ήθελα οι διαδρομές αυτές να έχουν οδόστρωμα και όχι πλακόστρωτο |
87 | να μην καταστραφεί το φυσικό τοπίο,
μην το φτιάξετε μισό και μετά το αφήσετε στην τύχη του το έργο. |
88 | Δεν θα ήθελα να έχει τραχιά επιφάνεια, αλλά κατάλληλη και για πατίνια. |
89 | μακαρι να γινει αμεσα |
90 | Προσωπικα θα ηθελα κατι να περναει απο πολυτεχνειουπολη |
91 | Θα ηταν πολυ καλο να γινει αυτο στην πολη μας, μιας και δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο και οι ποδηλατες ειναι δυσκολο να βρουν μια ωραια και ασφαλη διαδρομη |
92 | Να είναι φτιαγμένος με τετοιο τρόπο ωστε να μην μπορούν τα αυτοκίνητα να τον χρησιμοποιουν για παρκινγκ |
93 | Ελπίζω να γίνει αυτό το έργο σύντομα είναι μια ωραιά διαδρομή ακόμα και για προπονητηκο πρόγραμμα |
94 | Χώροι για ανάπαυση/στάση των χρηστών της διαδρομής, παιδκές χαρές, υπαίθρια γυμναστήρια και πολύ πράσινο |
95 | υποδομές και για τροχοπεδιλισμό |
96 | Υλοποιήστε το σύντομα, θα αλλάξει ριζικά το τοπίο της Αττικής και θα είναι λόγος προσέλκυσης πολλών τουριστών και μεγάλης διαφήμισης!! |
97 | Να ειναι ομαλο το οδόστρωμα ωστε να είναι προσβάσιμο και απο πατίνια - in line skates |
98 | να δημιουργηθει ταυτοχρονα χωροσ πρασινου και καμμια εμπορικη δραστηριοτητα και να παραμεινει χωροσ δημοσιοσ και προσβασιμοσ για ολο το λαο |
99 | θα πρεπει να υπαρχει αρκετο πλατος για αποφυγη ατυχηματων, και γραμμες 2 κατευθυνσεων , αν υπαρχει δυνατοτητα για λωρηδα υψηλων ταχυτητων ακομη καλυτερα! |
100 | Στηριζω οποιαδηποτε πρωτοβουλια για δημιουργια ποδηλατοδρομου,ως οπαδος του ποδηλατου και της ζωης με αυτο |
101 | Διαδρομή με διαχωρισμό πεζοπόρων/ποδηλατών.
Η ποδηλατική διαδρομή αρκετά πλατιά με δυο τουλάχιστον λωρίδες ανά κατεύθυνση για τους αργούς και τους γρήγορους ποδηλάτες που χρησιμοποιούν τη διαδρομή για προπόνηση.
Άσφαλτος και όχι πλακόστρωτο ή άλλο υλικό |
102 | να μην ειναι στρωμενη με κυβολιθους ωστε να μπορει να ζρησιμοποιηθει και απο inline skates |
103 | Πιστεύω ότι αν δημιουργηθεί, θα αποσυμφορήσει όλο το οδικό δίκτυο της ανατολικής και νοτιοανατολικής Αττικής |
104 | Είμαστε στη διάθεσή σας ώστε να συμβάλλουμε στην προσπάθεια σας, από την εθελοντική ομάδα Πεντέλη 2.0 Social Polis, επικοινωνία ckarachalios@gmail.com |
105 | Θελω πολυ να μπορουν να κινουνται σε ολη τη διαδρομη και inline skates! Το οδοστρωμα να ειναι αρκετα λειο. |
106 | ποδηλατο, περπατημα και inline skate(πατινια)Μην μας βγαζεται απεξω απο τις προτασεις σας, μας αφορουν και ειμαστε πλεον και εμεις μεγαλος αριθμος ατομων, με δυνατοτητες να ακολουθουμε τετοιες διαδρομες και με μεγαλη επιθυμια να πραγματοποιηθουν! |
107 | να μην αποτελέσει ακόμα ενα μεγαλόπνοο σχέδιο που θα μεινει στο σχεδιασμό αλλά να υλοποιηθεί ΣΥΝΤΟΜΑ!!!!!!! |
108 | Η Ελευσίνα είναι μια πόλη που δεν έχει επιλέγει σε κανένα πρόγραμμα ανάπτυξης και ανάπλασης για περισσότερο πράσινο και πιο υγιεινό τρόπο διαβίωσης. Δεν γνωρίζω γιατί θεωρείται πόλη της Αττικής μόνο γεωγραφικά και είναι ξεχασμένη σ' όλα τα υπόλοιπα. Δεν |
109 | Το οδόστρωμα να είναι λείο ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν τροχοπέδηλα (πατίνια) |
110 | να μην μπορούν να μπούν μέσα μηχανάκια! |
111 | Θα χρησιμοποιηθεί για γυμναστική (ποδήλατο, τρέξιμο), οπότε καλό είναι κάθε 4-5 χλμ να υπάρχει κάποιο σημείο ανεφοδιασμού (πρόσβαση σε περίπτερο ή έστω νερό) |
112 | ...... |
113 | ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΡΓΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ - ΛΑΥΡΙΩΤΙΚΗΣ |
114 | πρεπει να υπαρχουν συνδεσεις με κοντινες περιοχες ωστε η προσβαση από αυτες να γίνεται με ποδήλατο |
115 | δημιουργία προχειρων εγκαταστάσεων-σταθμών- προκειμένου μετά το κολύμπι να μπορεί κάποιος να ξεπλυθεί και από μια καντίνα φερειπείν να πάρει ένα νερό ή αναψυκτικό για να συνεχίσει τη διαδρομή του. |
116 | θα προτιμουσα το εδαφος να ειναι λειο ωστε να το χρησιμοποιω και με τα πατινια μου!!! |
117 | Πρέπει να υπάρχει ποδηλατόδρομος που να επικοινωνεί με το κέντρο |
118 | ΝΑ ΠΡΑΓΑΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ !!!!!!!!!!!!!!!! |
119 | Να γίνει γρήγορα!! |
120 | θέλω πολύ να γίνει!! |
121 | Θα πρέπει ο ποδηλατόδρομος να λειτουργεί ως ποδηλατόδρομος και όχι ως μέρος να παρκάρουν αυτοκίνητα και να τοποθετούνται κάδοι, όπως γίνεται σε άλλες περιοχές. Επίσης, θα πρέπει η σήμανση για πεζούς και ποδήλατα να είναι ευδιάκριτη. |
122 | ΘΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΑΓ.ΠΑΣΚΕΥΗΣ? |
123 | να υπάρχει φωτισμός το βράδυ |
124 | Δεν πρεπει να ξηλωθουν οι γραμμες αλλα ο ποδηλατοδρομος να γινει εκατέρωθεν αυτών.
Οι γραμμες στο μέλλον μπορουν να χρησιμοποιοηθουν για ήπια σιδηροδρομικη μεταφορα και αναψυχη, μεταφορα ποδηλατω..κα |
125 | να γίνει σαν ένα εξωτερικό μουσείο και να αναφέρονται ιστορικά γεγονότα που συνδέονται με τα σημεία της διαδρομής. Επίσης να προσφέρεται δωρεάν στο κοινό.. |
126 | ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΕΡΓΟ. |
127 | Αντι να ασχολειστε με αηδιες καντε καμια πιο σοβαρη ερευνα. Γεμισαμε χαμηλης νοημοσυνης ατομα... |
128 | Να υπάρχει άλλη λορίδα για τα ποδήλατα και άλλη για τους πεζούς |
129 | Θα πρέπει να είναι ασφαλής την νύχτα με φωσφορίζουσα διαγράμμιση. |
130 | Στους Αγ. Αναργύρους σχεδιάστε τη διαδρομή ώστε να περνάει από τον υπάρχοντα ποδηλατόδρομο μήκους 2 χλμ. ο οποίος που βρίσκεται 200 μέτρα παράλληλα από την παλαιά γραμμή που πήγαινε στο Λαύριο. Ο υπάρχον πηδηλατόδρομος θα μπορούσε εύκολα να επεκταθεί και |
131 | Μακάρι να γίνει πραγματικότητα... |
132 | Για να απαντήσει κανείς αν συμφωνεί ή διαφωνεί πρέπει να ξέρει και "πώς" θα γίνει το έργο (πόσο θα κοστίσει, ποιος θα το αναλάβει, αν θα έχει περιβαλλοντικό κόστος κτλ.) |
133 | να συνδεεται και το ζεφυρι |
134 | doulevw sto eleytherios venizelos. para poly apo tous sinadelfous mou kanoun ti diadromi me fix podilata alla menoun marousi. tha to ekana kai egw sigoura me patinia (rollerblades) ean ypirxe aytos o dromos. |
135 | Διατήρηση – προβολή στοιχείων του «σιδηροδρόμου» για τους φίλους του σιδηρόδρομου και για να έχει και «θεματικό ενδιαφέρον» πχ κάποια σήματα – παλιά οικήματα, ίσως εμφανής γραμμές σε κάποια σημεία… |
136 | το δαπεδο να ειναι καταληηλο και για πατινια (inline skating) και για longboard |
137 | Παρακαλω το δαπεδο τηε γραμμης να ειναι αρκετα λειο ωστε να μπορει να χρησιμοποιηθει και απο inline rollers ( πατινια) αλλα και skates !!!! |
138 | Λείο οδόστρωμα και για πατίνια! |
139 | για να μεριμνηθούν κι άλλες χρήσεις (όπως inline speed skating) θα ήταν καλό να μην στρωθεί με κυβόλιθους ή καλντεριμι κτλ, αλλά κάποιο λείο υλικό όπως η άσφαλτος |
140 | κανενα |
141 | Να γίνει και ενα τμήμα για in line skating-roller . |
142 | Αναρωτιέμαι αν το πλάτος της γραμμής θα αρκεί για ποδήλατα και πεζούς.
Δεν θα μου άρεσε να αναφέρονται ως χρήστες της γραμμής και αναβάτες αλόγων, μια και διαφωνώ πλήρως με την ιππασία. |
143 | Καλο είναι να υπάρχουν τέτοιας μορφής αναπτύξεις στην Αθήνα, μετατρέποντάς την σε ανεπτυσσόμενη Ευρωπαϊκή χώρα. |
144 | Η διαδρομή παραλιακή- Σούνιο- Λαύριο- Λαυρίου- Σταυρός Αγίας Παρασκευής χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό από ποδηλάτες για προπόνηση. Από το παραπάνω είναι προφανές ότι ο σχεδιαζόμενος ποδηλατόδρομος θα πρέπει να εξυπηρετει τους παραπάνω χρήστες αλλά και τ |
145 | Κατασκευή λείας επιφάνειας για χρήση in-line skating |
146 | δε ξερω αν θα ηταν εφικτο η αφετηρια αγ.αναργυροι να ενωθωθει με ποδηλατοδρομο με τις γραμμες του τρενου στον κεραμεικο και την ιερα οδο. Ευχαριστω |
147 | Podilatodromos mazi me pezodromo echei apodeichtei arketa epikyndinos syndyasmos se alles chores. |
148 | Δημιουργία χώρων "σταθμών" επί της γραμμής όπου οι χρήστες θα μπορούν να σταματούν για ξεκούραση, πικ-νικ κλπ.
Όσο το δυνατό περισσότερες κάθετες στον κύριο άξονα συμπληρωματικές διαδρομές. |
149 | Ειναι καταπληκτικό έργο, θα δώσει δυνατότητες για πράσινη μετακίνηση και για αναψυχή και άσκηση που τόσο πολύ χρειαζόμαστε όλοι. Είμαι βέβαιη ότι θα πραγματοποιηθεί / υλοποιηθεί σύντομα. Καλή δύναμη ! |
150 | Θα. Είναι. Ενα. Τεράστιο. Εργο. Που. Θα. Αναβαθμίσει. Ολες. Τις. Περιοχες |
151 | Να υπάρχει έυκολη σύνδεση με άλλα σημεία της Αθήνας, όπως το κέντρο, ή άλλες γειοτονιές. Πρόσβαση δηλαδή με συνδιασμό ποδηλάτου και μέσων μαζικής μεταφοράς. |
152 | Καλό θα ήταν να εξασφαλιστεί (με τηλέφωνα ανάγκης;) η επικοινωνία των χρηστών της γραμμής που ενδεχομένως δεν θα φέρουν κινητά τηλέφωνα σε επείγουσες περιπτώσεις. |
153 | νομίζω οτι εχει σημασία η εξέταση της χρήσης σε συνδιασμό με ΜΜΜ και η βελτίωση της προσβασης από και προς τις γραμμες του μετρό |
154 | Το ανέφερα γενικά και πάνω. Εύχομαι να γίνει αυτό το έργο, είναι για όλους και για τους πάντες ένα σημαντικό έργο και για τους πολίτες που ζούνε τριγύρω! Ευχαριστώ πολύ :-) |
155 | να γινει οσο πιο φαρδια γινεται...με πολυ πρασινο,να συνδεεται με σημεια ενδιαφεροντα....να γινει οσο πιο γρηγορα γινεται...!!!! |
156 | As meinei ligo prasino kai xoros diafigis ap tin trela tou beton arme |
157 | Η σιδηροδρομική γραμμή δεν τελειώνει στους Αγίους Αναργύρους. Θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο η μελέτη της αξιοποίησης να επεκταθεί - συμπεριλάβει έως και τον σταθμό του προαστιακού των Άνω Λιοσίων.
Ο σταθμός δε Άνω Λιοσίων της παλιάς και εγκατελειμένης σιδηρ |
158 | Να υπάρχουν σταθμοί πάρκινγκ για αυτοκίνητα για όσους είναι μακριά από το διάδρομο αυτό. |
159 | Φανάρια στα επικίνδυνα σημεία |
160 | Πιστεύω ότι χρειάζεται απαραίτητα και εγκατάσταση σταθμών ξεκούρασης για όσους θέλουν σιγά-σιγά να αποκτήσουν αντοχή. Χρειάυεται επίσης σκιά για το καλοκαίρι |
161 | Σωστός φωτισμός και ανοίγματα για ξεκούραση |
162 | Αν γίνεται η επιφάνεια του οδοστρώματος να είναι κατάλληλη και για τα πατίνια. |
163 | Στο τμήμα της διαδρομής που περνά από τους Αγίους Αναργύρους θα μπορούσε να συνδυαστεί με την αναμόρφωση της κοίτης του Κηφισού ποταμού στο σημείο της Γεωργίου Παπανδρέου (παραπλεύρως της οδού Λάμπρου Κατσώνη) |
164 | Να είναι μεγάλος δρόμος σε πλάτος που να επιτρέπει την παράλληλη κίνηση 4 ποδηλάτων (2 ανά κατεύθυνση) ανάλογος με ό,τι έχουν φτιάξει οι Ολλανδοί δίπλα στις εθνικές οδούς,με ενημερωτικές ταμπέλες και φωτισμό χρησιμποιώντας ηλιακά πάνελ. |
165 | Είναι απαραίτητο να αξιοποιηθεί χωρίς καμία καθυστέρηση η υφιστάμενη διαδρομή του τρένου |
166 | Το γοργόν και χάρη έχει. |
167 | θα ήταν καλύτερα η γραμμή Αγ. Ανάργυροι - Λαύριο - Σούνιο να επαναλειτοθργήση ως είχε, σιδηρόδρομος. |
168 | ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΩΣ ΣΚΕΨΗ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΛΙΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ .
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ Ως ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ |
169 | Απαραίτητο να υπάρχει σε αρκετά σημεία σύνδεση με ΜΜΜ |
170 | Άπλα,κάντε την Αθήνα Ολλανδία.Μας χρειάζεται το ποδήλατο. |
171 | εμφαση στη φύση στην ιστορικότητα στη σύνδεση με περιοχες για ξεκουραση ή ακόμα ευκολη προσβαση για κφε κ φαγητο επαφη με την αγορα περιοχων |
172 | λειο οδόστρωμα για να κάνουμε κ πατίνια |
173 | Παρακαλώ αυτή η ενέργεια να γίνει με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον, στην γεωμορφολογία της περιοχής και τα φυσικά χαρακτηριστικά της. |
174 | Πρόβλεψη για σημεία ελέγχου και βασικής επισκευής ποδηλάτων. |
175 | ΤΕΛΕΙΑ ΙΔΕΑ - ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ |
176 | Ανάδειξη των αρχαιων ή συγχρονων εγκαταστάσεων εξόρυξης μεταλλευμάτων στο κομμάτι προς το Λαυριο.
Διατηρηση ή ανακατασκευή στοιχείων που θυμιζαν το "θηρίο" |
177 | θα μπορουσε να γινει καποιο μεσο σταθερης τροχιας πανω σ αυτη τη γραμμη; (μες την πολη, οχι μετα που πηγαινει παραλληλα με τον προαστιακο) |
178 | Προς το παρόν δεν γνωρίσω σχεδόν τίποτα άλλο για το σχέδιο, γι΄αυτό εκφράζω μόνο την επιθυμία να είναι περιβαλλοντικά και λειτουργικά χρήσιμο και να δημιουργήσει θέσεις εργασίας κυρίως για τους ανέργους |
179 | Στο ρυθμιστικό που είναι ανηρτημένο τώρα, νομίζω πως προβλέπεται να επαναλειτουργήσει η σιδηροδρομική γραμμή. Σε αυτήν την περίπτωση ελπίζω να γίνει κι ο ποδηλατόδρομος κι ο διάδρομος περπατήματος. |
180 | ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΛΑΟΣ |
181 | Διαφωνώ απόλυτα με την "καταστροφή" των σιδηροδρομικών γραμμών, που αποτελούν και ένα ιστορικής αξίας έργο πολιτισμού, για την δημιουργία ποδηλατοδρόμου. Θα πρότεινα να χρησιμοποιηθούν οι γραμμές ως έχουν και να διατίθενται ειδικά 4-τροχα ποδήλατα, τα οπο |
182 | φαντάζομαι ότι ο διάδρομος για περπάτημα ταυτίζεται και με την έννοια διάδρομος για τρέξιμο... γιατί αυτό θα ενδιέφερε μάλλον περισσότερο κόσμο. Αυτός όμως ο διάδρομος δεν μπορεί να ταυτίζεται με τον ποδηλατόδρομο. Θεωρώ αυτονόητο ότι μιλάμε για δύο διαφο |
183 | τιποτα |
184 | NA |
185 | Βασικό στοιχείο είναι η λειτουργία του Προαστιακού Σιδηροδρόμου από το αεροδρόμιο έως το Λαύριο (και Σταυρός-Ραφήνα) για οικολογικούς και οικονομικούς λόγους (ηλεκτροκίνηση συρμών, περιορισμός στη χρήση αυτοκινήτων για τη διαδρομή αυτή άρα αποφόρτιση οδικ |
186 | Εύχομαι να γίνει γρήγορα οραγματικότητα αυτό το έργο |
187 | αξιοποίηση του περιβάλλοντα χώρου
δεντρωφητεύσεις κτλ |
188 | πολυ ωραια ιδέα! |
189 | Στην περιοχή στην οποία ζω -Ίλιον- θα ήταν ευχής έργον η δημιουργία ενός τέτοιου ποδηλατόδρομου. Το μοναδικό μέρος όπου μπορώ με ασφάλεια να κάνω ποδήλατο με τον γιο μου είναι το πάρκο Τρίτση. Μακάρι να υλοποιηθεί! |
190 | Παρακαλώ να συνδέεται με κάποιο μεταφορικό μέσο και κυρίως με τον προαστιακό του αεροδρομίου.Ευχαριστώ |
191 | Ξεχωριστά και ξεκάθαρα όρια πεζοδρόμου και ποδηλατοδρόμου |
192 | να παραμείνουν όσο γίνετε τα φυτά και η βλάστηση. |
193 | Να μην γινει από δημοσιο φορεα για σεβασμο στο περιβαλλον και αρχαιοτητες |
194 | ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ, ΣΩΣΤΑ & ΩΡΑΙΑ! (...ΠΟΛΛΑ ΖΗΤΑΩ;) |
195 | Θα γίνει άραγε ; |
196 | Θα μπορούσε να είναι σαν ένας τεράστιος διάδρομος με δέντρα και λοιπά φυτά δεξιά και αριστερά να προσφέρουν την σκιά τους , την δροσιά τους και το οξυγόνο τους απλόχερα σε όλους εμάς |
197 | Να διατηρηθεί το φυσικό περιβάλλον και να εμπλουτιστεί αρμονικά χωρίς να έιναι δυσδιάβατο και δυσπρόσιτο για το ποδήλατο |
198 | Διέλευση κατά το δυνατόν αποκλειστικής διαδρομής για το ποδήλατο και τον πεζό. |
199 | Ανακαίνιση των παλαιών σταθμών και λοιπών κτισμάτων και μετατροπή τους σε καφέ ή χώρους πολιτισμού, αναστήλωση παλαιών σιδηροδρομικών γεφυρών και ανάδειξή τους ως στοιχεία τεχνολογικής και πολιτισμικής ιστορίας, αποξήλωση των γραμμών και λοιπών, σκουριασμ |
200 | ωραια ιδεα |
201 | Αγιοι αναργυροι- Ελευσινα |
202 | με προβληματιζει το πλατος του ποδηλατοδρομου , εαν θα δοθεί η μια γραμμη για περπατημα κ η άλλη για ποδηλατο δυο κατευθύνσεων. Ισως η ταχυτητα να καταστεί υπερβολικά μικρή για οποιαδήποτε σοβαρή μετακίνηση ... |
203 | Δημιουργιστε ποδηλατοδρομους, εστω κ ως τελευταια ευρωπαικη χωρα! |
204 | Θα πρεπει να ειναι χωριστά οι πεζοι απο τα ποδηλατα. Επισης το πλατος του ποδηλατοδρομου θα πρεπει να ειναι τετοιο ωστε τα ποδηλατα να μπορουν να κοινηθούν ανα διάδες σε καθε κατευθυνση (δηλ. 2+2) |
205 | Η δημιουργία ποδηλατόδρομων, ακόμα και χωρίς την τελειότητα σχεδιασμού που βλέπουμε στο εξωτερικό είναι σημαντική γιατί ενθαρρύνει την ποδηλατική κουλτούρα και τις εναλλακτικές μετακινήσεις, ενώ αποτελεί ασφαλή διέξοδο και για τις οικογένειες που θέλουν ν |
206 | Θα έπρεπε η σιδηροδρομική γραμμή να μην καταργηθεί και να επαναχρησιμοποιηθεί, ενδεχομένως και για το λιμάνι του Λαυρίου. Προέκτασή της μέχρι το Σούνιο και, ενδεχομένως, δημιουργία νέας γραμμής κατά "μήκος" της παραλίας του Σαρωνικού. |
207 | Νομίζω θα πρέπει να υπάρχουν σε κάποια σημεία μεγάλοι χώροι στάθμευσης, γιατί δε μένουμε όλοι κοντά.
Θα ήθελα να έχει σημαντική δενδροφύτευση για να αντέχεται η μεγάλη βόλτα, όχι όπως η Πεντέλης πάνω από την Αττική Οδό (μόνο ξερό γκαζόν).
θα ήθελα να μη |
208 | Ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα θα ήταν η διατήρηση του δικτύου με απώτερο σκοπό την επανέναρξη της αρχικής του λειτουργίας, κάτι το οποίο θα προσέφερε πραγματική αξία στο ανενεργό έργο και εξυπηρέτηση στις περιοχές από τις οποίες διέρχεται ακόμα και με την εγκατ |
209 | Φαναρια σε διασταυρωσεις
Δυο ή τρεις λωρίδες ανα κατεύθυνση για ποδήλατα και πεζούς
Δεντρα ,παγκάκια ,νερο , τακτική συντήρηση ,φωτισμός,ασφάλεια,ασφαλη σημεία parking για ποδήλατα, σημεία ξεκούρασης και points of interest.Η σύνδεση με τοπικούς ποδηλα |
210 | Να γίνει αρκετά πλατύς ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιούν και αγωνιστικά ποδήλατα (κούρσες) με ταχύτητες +30km/h. |
211 | Πρόσβαση επίσης σε παραλίες
στο Πόρτο Ράφτη δεν υπάρχει πρόσβαση με κανενα μμμ |
212 | Εχω την εντύπωση ότι η γραμμή συνέχιζε και μετα τους Άγ. Αναργύρους και περνώντας μέσα απο τη νεα φιλαδελφεια ψηλά λιγο πιο κάτω απο το ύψος της ρενω. Θα πρεπει να εκμεταλευτειτε και αυτο το κομμάτι καθώς όντας παράκτια με την κοίτη του ποταμού ίσως αποτε |
213 | Μακάρι να γίνει και για γυμναστική και για αναψυχή αλλά και για κάλυψη μετακινήσεων για διάφορους λόγους!!! |
214 | Θα ειναι ενα πρωτο βημα, για να χρησιμοποιησει ο κοσμος το ποδηλατο,με οτι συνεπαγεται αυτο << καθαροτερο περιβαλλον,λιγοτερα καυσιμα, οικονομια κλπ !!!! |
215 | Apaithtai |
216 | Κάδοι απρριμάτων, Χώροι στάθμευσης ποδηλάτου, παγκάκια, αν είναι δυνατόν 2 ποδηλατικές διαδρομές α) χωμάτινη για mtb και ασφάλτινη για κούρσες, αναψυκτήρια, είσοδος-έξοδος σε κάθε περιοχή από την οποία θα περνάει η διαδρομή, δωρεάν πρόσβαση, κάμερες για α |
217 | να υλοποιηθεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα |
218 | Άμεση πρόσβαση από μετρό και προαστιακό. Εντελώς ανεξάρτητο ποδηλατοδρομο από πεζόδρομο |
219 | ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΒΑΛΣΑΜΟ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΠΟΥ
ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΣΥΧΝΑΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΑΠΡΟΣΕΧΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΕΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΥΣ! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΩΤΗΡΙΟ ΕΡΓΟ ΜΙ |
220 | ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ. ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ. |
221 | Θα πρέπει να δωθεί σημασία στην καθαριότητα δεδομένου οτι θα πηγαίνει και κόσμος με κατοικίδια που δυστυχώς δεν καθαρίζει! Επίσης ωραίο θα ήταν να υπάρχουν και κάποια κομμάτια χωματινης διαδρομής. |
222 | Το έργο να ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ. Έχουμε κουραστεί να βλέπουμε αναξιοποίητα έργα στην Ελλάδα. |
223 | Σε κάποια σημεία της γραμμής να γίνουν χώροι πράσινου και ξεκούρασης. |
224 | είμαι επιφυλακτική για το που απευθύνεται το έργο |
225 | Ανά ορισμένα σημεία θα χρειαστεί καρτοτηλέφωνο και μονάδες επισκευής ποδηλάτου , με φαρμακείο και καθαρό νερό. Κάτι τέτοιο θα βοηθούσε τουρίστες αλλά και πολίτες να κάνουν με μεγαλύτερη ασφάλεια την διαδρομή! Επίσης σώμα αστυνομίας να περιπολεί με ποδήλατ |
226 | αξιοποιηση παλαιων κτηριων σταθμων(οπου υπαρχουν) |
227 | - Να είναι κατάλληλα προφυλαγμένος ώστε να μην μπορούν να βρίσκονται παρκαρισμένα αυτοκίνητα/μηχανάκια.
- Να είναι σαφώς διαχωρισμένος ο πεζόδρομος από τον ποδηλατόδρομο.
- Να είναι κατασκευασμένος από κατάλληλο λείο υλικό (άσφαλτο/τάπητα) και όχι από κ |
228 | Πρέπει να γίνει οπωσδήποτε. Ένα τέτοιο έργο είναι σημάδι πολιτισμού για την κοινωνίας μας! |
229 | Πολύ καλό σχέδιο,αρκεί να μη μείνει όπως τόσα άλλα...σχέδιο |
230 | ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΙΔΕΑ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ |
231 | ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ, ΕΞΥΠΝΗ |
232 | ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΙΔΗ |
233 | επαρκης φωτισμος και αστυνομευση |
234 | Στις μερες της κρισης και της ανεχειας ενα τετοιο εργο θα ηταν ανεκτιμητο για τη ψυχαγωγια των κατοικων και την αναβαθμιση της περιοχης |
235 | παραλληλα με την σιδηροδρομικη γραμμη, να δημιουργηθουν σταθμοι αναψυχης για νερο, καφε κλπ πανω στην διαδρομη |
236 | μαζί με την γραμμή να γίνουν χώροι αναψυχής |
237 | Μου αρεσει το ποδηλατο βουνου και μετακινουμαι στην πολη με ενα treking.Αν τελικα δημιουργηθει ο ποδηλατοδρομος, ισως να αγοραζα και μια κουρσα. |
238 | διαμόρφωση χώρων ξεκούρασης κατά μήκος της γραμμής και ευελιξία πρόσβασης σε δρόμους/χωρους κυκλοφορίας σε περιπτώσεις ανάγκης! |
239 | Χρειάζεται η αναβάθμιση της περιοχής και η αξιοποίηση αυτού του έργου θα δώσει άλλη πνοή.. |
240 | Με ταυτόχρονη δεντροφύτευση |
241 | Θα είναι ένα πολύ καλό έργο συμπληρωματικά με την επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο. |
242 | ....θα είναι, αν και όποτε γίνει ένα πολύ καλό έργο, και θα δώσει την ευκαιρία σε περισσότερους να χρησιμοποιούν το ποδήλατο και τα ΜΜΜ για τις μετακινήσεις τους... |
243 | καλη δυναμη ελπιζω να να γινει |
244 | Με δεδομένο ότι ο Προαστιακός θα επεκταθεί μέχρι το Λαύριο, θα πρέπει ο ποδηλατόδρομος να συνδέει οικισμούς και πόλεις με τους σταθμούς του Προαστιακού κατά το βέλτιστο τρόπο |
245 | να ξεθάψετε τις διαδρομές που έγιναν άσφαλτος για τροχοφόρα. |
246 | ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ. |
247 | Πιστεύω πως αυτό το έργο θα βοηθήσει πάρα πολύ τους πολίτες καθώς θα δημιουργηθούν νέοι δρόμοι για την μεταφορά και την οικονομική ανάπτυξη των υποβαθμισμένων περιοχών όπως είναι οι Άγιοι Ανάργυροι. |
248 | Η παραπάνω διαδρομή θα πρόσδιδε ένα Ευρωπαικό αέρα στην Αττική και στην Αθήνα ειδικότερα.Άμεσα, το περιβαντολογικό πλεονέκτημα για την Αττική θα ήταν συμαντικό. |
249 | Να υπαρχει η δυνατοτητα να χρησημοποιω και τη νυχτα αυτην την διαδρομη(πχ.να υπαρχουν λαμπες και φωτα) και σημεια με παγκακια για στασεις ξεκουρασης. |
250 | παραλληλη δεντροφυτευση δεξια και αριστερα,σημεια σκιασης,ξεκουρασης και ποσης νερου.απαραιτητη η σωστη συντηρηση. |
251 | Να γίνει όσο πιο γρήγορα γίνεται!!! |
252 | ΘΑ ΗΤΑΝ ΩΦΕΛΙΜΟ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΡΤΟ-ΡΑΦΤΗ,ΤΗΝ ΛΟΥΤΣΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΦΗΝΑ. |
253 | θεωρουμε οτι θα λειτουργει παραλληλα με τον προαστιακο που θα πηγαινει Λαυριο; τοτε ναι θα ειναι καλη ιδεα, οχι ομως να μην γινει ο προαστιακος |
254 | να γινει οσο πιο γρηγορα γινεται... |
255 | Να γίνει όσο το δυνατόν πιό γρήγορα |
256 | O fotismos einai kati vasiko , oikologikoi tropoi ! |
257 | Να περνάει κοντά σε στάσεις ΜΜΜ και με κάποιο τροπο να υπάρχει αστυνομευση |
258 | σταθμοι ξεκουρασης με σκια και νερο.. |
259 | .. |
260 | ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΠΑΙΔΟΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ.Η ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΙΤΗΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΥΡΙΟ,ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΖΗΤΩ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΥΣΤΗΡΑ |
261 | Εντός λεκανοπεδίου απαραίτητη πάντως είναι και μια γραμμή τραμ που να κάνει το δρομολόγιο του απαράδεκτου 421 (χωρίς να μπαίνει μέσα στο χαλάνδρι) και να συνδέει την μπλε γραμμή του μετρό από την Αγία παρασκευή με τον ηλεκτρικό στη νέα Ιωνία και να συνεχί |
262 | Θα ήταν ωραίο να υπάρχουν σταθμοί με αναψυκτικά-νερά και rest areas για πιθανό Pic nic οικογενειων. Επίσης να υπάρχουν σημάδια χιλιομετρικής μέτρησης της απόστασης. |
263 | Αναστήλωση - συντήρηση των εναπομείναντων σταθμών του τρένου, με σκοπό την δημιουργία χώρων ξεκούρασης - ενημέρωσης - αναψυχής που παράλληλα θα μπορούν να εξηπερετούν και άλλους σκοπούς (μόνιμες και περιοδικές εκθέσεις κλπ.) |
264 | Είναι έργο που προωθεί τον κυκλοφοριακό πολιτισμό, την υγεία και την επαφή με τη φύση. Όμως πόσο δίπλα στη γραμμή του τρένου θα βρίσκεται και δεν θα εμποδίζεται η συνέχεια της ποδηλασίας, όταν παρεμβάλλονται οι σταθμοί; Και ΠΟΤΕ θα γίνει; Πριν ή μετά τη γ |
265 | Αυτοματους πωλητες για ενοιιαση ποδηλατου |
266 | θα πρέπει να υλοποιηθεί το συντομότερο. |
267 | ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΑΣΗ ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ!!!ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΝΤΡΑ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΑ ΒΛΑΣΤΗΣΗ!!!ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟΠΙΚΑ ΠΑΡΚΑ-ΣΑΝ 'ΣΤΑΘΜΟΙ' ΔΡΟΣΙΑΣ-ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ-ΞΕΚΟΥΡΑΣΗΣ-ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΙΤΩΝ!!! |
268 | Ευχομαι να γινει συντομα γιατι ηδη πολλοι ποδηλατες χρησιμοποιουν τη λαυριου καθημερινα για προπονηση 'η απο και προς την εργαδια τους,εναν δρομο δηλαδη ακρως επικινδυνο. |
269 | Ποιο τύπο ποδηλάτη θα πρωτοεξυπηρετήσει ?
βόλτα ? μούρη ? προπόνηση ? μετακίνηση ?
παιδάκια ? γιαγιάδες ? μαχίμια ?
εάν υπάρξει απήχηση, θα γίνεται απλά της κακομοίρας (χωρίς τους πεζούς) |
270 | Έπεσα πάνω σε αυτό το ερωτηματολόγιο από τύχη. Θα προσπαθήσω να κάνω λίγα σχόλια.
1.η διαμόρφωση ποδηλατοδρόμων στο κέντρο της Αθήνας είναι επιτακτική ανάγκη, (κυριολεκτικά ζήτημα ζωής και θανάτου)!!!
2.πρέπει να γίνει μια πιο ουσιαστική, τολμηρή και |
271 | Αρχικά το έργο μπορεί να ξεκινήσει απλώς καθαρίζοντας και οριοθετώντας την γραμμή με έναν απλό αλλά πατημένο χωματόδρομο και έπειτα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα συνήθη υλικά κατασκευής οδών (κανονική άσφαλτος) έτσι ώστε να μειωθούν κατά πολύ τα κόστη. Γε |
272 | Κατά τη γνώμη μου θα ήταν πολύ καλύτερο να επανέλθεί η λειτουργία τρένου στη συγκερκιμένη γραμμή και να αναπτυχθούν παράλληλα πολλοί ποδηλατόδρομοι με σημεία ασφαλούς στάθμευσης ποδηλάτων. Τα μεσα σταθερής στροχιάς είναι εξίσου σημαντικά και μπορούν να συ |
273 | ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ |
274 | ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ. |
275 | Πιστεύω πως θα πρέπει να δοθεί προσοχή (α) στα σημεία πρόσβασης ώστε να μην αναγκάζονται οι απλοί περιπατητές να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις από τις επιθυμητές (β) ο διαχωρισμός του ποιος χώρος ανήκει στους ποδηλάτες και ποιος στους πεζούς (π.χ. η ατυ |
276 | Υπάρχουν σχεδιασμοί για να περνά ωτο τρένο (προαστιακός) από την παλαιά γραμμή. Ο ποδηλατόδρομος θα μπορύσε να γίνει δίπλα στην Λεωφόρο Σουνίου, στα νότια παράλια της Αττικής. |
277 | Μακάρι να υλοποιηθεί |
278 | Ας ελπίσουμε ότι αυτό το έργο θα υλοποιηθεί |
279 | Ασφαλής προπόνηση για αθλητές και ειδικά στις μικρές ηλικιες |
280 | εξαιρετικη ιδεα |
281 | Θα προτιμούσα να επαναλειτουργήσει ως σιδηροδρομική γραμμή. |
282 | Παρακαλώ να είσθε σύντομοι με τις μελέτες και τις κατασκευές γιατί πραγματικά η κοινωνία το έχει ανάγκη (η ποδηλατάδα είναι μια οικονομικότατη διαδικασία άθλησης αλλά και αναψυχής που δημιουργεί έντονο αντικαταθλιπτικό περιβάλλον ενδυναμώνοντας ταυτόχρον |
283 | Να έχει 2 λωρίδες (1 ανά κατεύθυνση) |
284 | Το σημαντικότερο είναι ότι αν πετύχει ένα τέτοιο έργο, θα συμπαρασύρει γενικότερα τη στάση ζωής μας και θα αναπτυχθεί η ποδηλατική μας κουλτούρα. |
285 | καλό είναι να υπάρχει σήμανση με τα τοπονύμια της γραμμης κατα την προηγούμενη λειτουργία της, να συντηρηθούν τα γιοφύρια και να συνδεθεί με κάθε κέντρο πόλης ή οικισμού από όπυ περνα καθώς και με προαστιακο, και αστικές συγκοινωνίες στο Κορωπί |
286 | Οι ερειπωμένοι σταθμοί να μετατραπούν σε εστιατόρια - καφέ - μπαρ. |
287 | Να κατασκευαστούν στέγαστρα σε τακτικά σημεία για σκίαση το καλοκαίρι και προφύλαξη από βροχή. |
288 | Ενα πολυ χρησιμο και απαραιτητο εργο, που θα δωσει ζωη και αξια, σε ολους τους οικισμους και πολεις απ οπου θα περασει !!!!! |
289 | τέτοιες ενέργειες χρειάζονται για την βελτίωση του επιπέδου ζωή μας και μακάρι να μην μένουν μόνο στα ερωτηματολόγια αλλά να προχωράνε με την όποια συμβολή μας |
290 | Καλό θα ήτανε να υπάρχουν ανά τακτά διαστήματα μέρη ανάπαυσης με σκίαστρα, καθώς οι ηλικιωμένοι και τα παιδιά δεν διαθέτουν τις αντοχές ενός ενήλικα. |
291 | Η χωρα μας σε αντιθεση μετις πιο πολλες ευρωπαικες χωρες στερειται ποδηλατοδρομων.Ειναι καιρος να αποκτησουμε και εμεις.(Εχουμε καθυστερησει υπερμετρα. |
292 | ασφάλεια πάνω απ'όλα |
293 | Να υπάρξουν συνδέσεις με τους ποδηλατόδρομους των δήμων από τους οποίους διέρχεται. |
294 | Να έχει τέτοιο πλάτος που να μπορούν να συνυπάρξουν ποδηλάτες (3 στο πλάτος τουλάχιστον) και πεζοί. |
295 | Θα εξυπηρετούσε να εγκατασταθούν και μικρά αυτοκινούμενα ηλεκτρικά βαγόνια για ποδήλατα έτσι ώστε να μεγιστοποιούνται οι αποστάσεις που διανύονται |
296 | Σημεία στη διαδρομή όπου οι χρήστες θα μπορούσαν να:
- Ξεκουραστούν
- Δροσιστούν (βρύση / νερό)
- βρουν κάδους απορριμμάτων / ανακύκλωσης
- βρουν φαρμακευτικά εφόδια / ιατρική φροντίδα
- βλέπουν τη νύχτα (ύπαρξη φωτισμού).
Τέλος, να υπάρχει πρόβλεψη |
297 | Θεωρώ οτι η Αττική ειναι άσχημη και οτι είμαι άτυχος που ζω σε αυτή.
Παρ´ όλο του οτι υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τα έργα καλοπισμου ειναι πάντα ευπρόσδεκτα. |
298 | Μάλλον η τοποθετηση της γραμμης σε καποιο χαρτη ωστε να μπορουμε να εχουμε μια εποπτεια τόσο στην αρχη του ερωτηματολογιου όσο και στο λημμα της wikipedia θα βοηθουσε αρκετα εμας τους laymen |
299 | καιρός είναι αυτή η πόλη να αποκτήσει μερικούς ποδηλατόδρομους, πραγματικούς όχι για τους τύπους.. |
300 | Ελπιζω να γινει για να ζησουμε τη ζωη που θελουμε,χωρις τις "πολυθρονες με ροδες",θα ειναι restart της ποιοτητας μας σε ολα τα επιπεδα. |
301 | ύδρευση,,, τουαλέτες |
302 | Μπορει εμενα προσωπικα να μην με νδιαφερει η γραμμη αυτη αφου ειναι μακρυα μου, παρ'ολα αυτα πιστευω πως αυτο το εργο μονο καλο μπορει να κανει στις εκει περιοχες απο πολλες αποψεις { οικολογια, ανεση, αναψυχη, γυμναστικη, πολιτισμος}...Επομενως, πρεπει ν |
303 | Μακάρι να γινόταν ένα τέτοιο έργο!!! Θα βελτίωνε πολύ την ποιότητα της ζωής μου!!! |
304 | Είναι μία διαδρομή που πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό . Θα προσφέρει αναβάθμιση των περιοχών και σαφέστατα ευκολότερη πρόσβαση στο Λαύριο . |
305 | Θα ειναι το μεγαλητερο εργο αναψυχης για τους πολιτες που εχει γινει τα τελευταια χρονια |
306 | Τα Μεσόγεια που είναι περιοχή που δεν αναπτυσσεται σωστά και αυτό θα είναι κάτι που θα ανεβάσει το βιοτικοί και πολιτιστικο επίπεδο της περιοχής και των κατοίκων της. |
307 | ειναι μια καταπληκτικη ιδεα! |
308 | Επείγει να γίνει γρήγορα! |
309 | το περιμένει χιλιάδες δρομει΄ς περιπατητές κ ποδηλάτες |
310 | Ισως θα ηταν πιο ωφελιμο...αντι να ολοκηρωθει ολο το εργο..η τουλαχιστον πριν ολοκληρωθει...να γινει ενα κομματι του μονο ωστε να δωσουμε προτεραιοτητα στη διασυνδεση της διαδρομης αυτης με την καρδια των δημων...
αυτο θα σειμαινε οτι τελικα αυτη η διαδρ |
311 | θα θέλαμε περισσότερες παρόμοιες ενέργειες για μια οικολογική πόλη |
312 | Παγκάκια
Πράσινο
όχι μεγάλο κόστος |
313 | Είναι σημαντικό να αστυνομεύεται και να διατηρήται καθαρό. |
314 | Να περιλαμβάνει ανά εύλογα διαστήματα και σε σημεία με ιδιαίτερο φυσικό κάλλος χώρους για ξεκούραση των χρηστών και φόρτιση μπαταριών για ποδήλατα κ.α.. |
315 | ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ |
316 | Έστω για μια φορά αυτή η μακέτα ας γίνει πραγματικότητα. |
317 | Να υλοποιηθεί το ταχύτερο δυνατόν |
318 | Να μην είναι ένα ακόμη πρόχειρο έργο που θα μπορεί να καταληφθεί από τα παράνομα σταθμευμένα οχήματα όπως συνέβη με την υλοποίηση του ποδηλατόδρομου του Χαλανδρίου, στο μετρό και το κέντρο της περιοχής. |
319 | επιτέλους προχωρήστε-χορτάσαμε από λόγια |
320 | Μακαρι να γινει πραγματικοτητα κ να μην μεινη στα σχεδια κ στα χαρτια κ μαλιστα το συντομοτερο. |
321 | ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΙΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΙΠΠΗΛΑΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ |
322 | Προσφατα ειδα εναν ποδηλατοδρομο καπου στην Ασια που ηταν στη μεση ενος αυτοκινητοδρομου και ειχε σαν στεγαστρο φωτοβολταικα πανελ. Θα ηταν πιστευω και σε αυτη την περιπτωση να χρησιμοποιηθουν ΑΠΕ χωρις να περιοριστει η αναψυχη |
323 | Να γινει συντομα |
324 | Σημαντικό έργο. Ισως το το χρησιμότερο μετά τα ολυμπιακα έργα (Αττική οδός κλπ).
Θερμά συγχαρτήρια σε αυτούς που το σκέφθηκαν και σε όσους ενεργούν για την υλοποίησή του. |
325 | Ειναι ενα υποτιθεμενο εργο πληρως ανεφικτο και αχρηστο, ειδικα για τις σημερινες συνθηκες. Περαν τουτου θεωρω ιεροσυλια, ενα μνημειο βιομηχανικης κληρονομιας της Ελλαδος, να το κανετε ποδηλατοδρομο. Ειναι σαν να θελετε να κανετε ξενοδοχειο στον Παρθενωνα. |
326 | Εγκιβωτισμός της παλαιάς γραμμής στο τμήμα Μαρκόπουλο - Δασκαλειό, ώστε να είναι εφικτή η χρήση της από ποδηλατοδρεζίνες καθώς και από ελαφρές μηχανοκίνητες δρεζίνες. |
327 | να εχει τερμα απο σουνιο προς αγ.αναργυρους το παρκο περιβ τριτση. |
328 | φηφηφη |
329 | αποκατάσταση παλαιών σιδηροδρομικών σταθμών και δημιουργία δικτύου μνημείων |
330 | Η αξιοποίηση της γραμμής για ποδηλατική / περιπατητική διαδρομή δεν πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα τη μη-σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένα Λαυρίου με την πρωτεύουσα. |
331 | Να υπάρξει φύτευση κατάλληλη για το μεσογειακό κλίμα καθόλη τη διαδρομή, η οποία να αποτελείται από ιθαγενη είδη (θάμνοι, πόα και δέντρα) τα οποία να αντέχουν στην ξηρασία και να μπορούν να επιβιώσουν μόνα τους, μετά απο μια χρονική περίοδο 2-3 ετών προσα |
332 | Με την αξιοποίηση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Άγιοι Ανάργυροι - Λαύριο, ο άξονας που θα προκύψει με τη διαμόρφωση κίνησης πεζού - ποδηλάτου, πρόκειται να διασταυρωθεί με τον υφιστάμενο άξονα του πεζόδρομου - ποδηλατόδρομου που έχει αναπτυχθεί κατά μ |
333 | Να συνδεθεί με το ποδηλατόδρομο των Αγίων Αναργύρων, αυτός με την ανάπλαση που θα γίνει στη Κωνσταντινουπόλεως στις γραμμές του τραίνου και με κάποιο τρόπο να φτάνει μέσω σήμανσης στο Γκάζι και να βρίσκει τον Νότιο Άξονα. |
334 | Θα μπορουσε κάπως να συνδέει τους μεγάλους ποδηλατοδρόμους της ευρώπης και αυτόν που συνδέεται με την Αθήνα |